خبرگزاری بسیج: نشت علمک گاز شهری و تجمع گاز درسقف کاذب هیات عزاداری باعث انفجار و کشته و زخمی شدن 34 نفر تاکنون در باقر شده است.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۹۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شامگاه 29 مهرماه سال جاری با اعلام خبر انفجار در هیات عزاداری مهاجران افغانی مقیم باقرشهر، گروه امداد و نجات آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر در کمترین زمان در محل حاضر و مشغول امداد و نجات مجروحان این حادثه شد.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به اعلام خبر انفجار در هیات عزاداری، گروه امداد و نجات آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر درزمانی کمتر از 3 دقیقه در محل حضور پیدا کرد. با عنایت به سطح تخریب و شرایط حادثه از چند پایگاه آتش‌نشانی، هلال‌احمر، حوادث غیرمترقبه شهرداری باقرشهر و فرمانداری ری، کلانتری، سر کلانتری، اورژانس و پلیس راهور کمک گرفته شد.

رضایی گفت: در اولین اقدام 34 نفر از مصدومان و مجروحان این حادثه به بیمارستان‌های شهدای یافت‌آباد، هفتم تیر، شهید مطهری و شهید فیاض بخش منتقل شدند و پس از جستجو به منظور وجود آسیب دیدگان احتمالی، محل حادثه با ایمن‌سازی تحویل نیروی انتظامی شد.

وی با اشاره به علت وقوع حادثه اظهار داشت: با بررسی‌های گروه کارشناسی آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر علت حادثه نشت گاز از علمک گاز شهری به داخل سقف کاذب زیرزمین مسکونی اعلام‌شده است که تجمع گاز باعث بروز حادثه و تخریب ساختمان شده است و با توجه به پیگیری‌های واحد آتش‌نشانی تاکنون 4 نفر از مصدومان فوت‌ شده‌اند، تعدادی مرخص و تعدادی هم تحت نظر هستند که حال 2 نفر از مصدومان دیگر نیز وخیم اعلام‌شده است.

 

 

ارسال نظرات