به همت گروه جهادی دانشجویی “شهید محمدزاده انجام شد:
مدرسه دو کلاسه عشایری شهید شوشتری به همت گروه جهادی دانشجویی "شهید محمدزاده" در روستای کشیک بخش سنگان خاش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۴۹۳۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج مدرسه دو کلاسه عشایری شهید شوشتری به همت گروه جهادی دانشجویی "شهید محمدزاده” در روستای کشیک بخش سنگان خاش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه این مدرسه گفت: حرکت جهادی صدقه جاریه‌ای است که خداوند ثبت کننده این عشق و شور جوانان بسیجی خواهد بود.

وی با اشاره با مقایسه دفاع مقدس و کار جهادی بیان کرد: در زمانی دانشجویان بسیجی به جبهه‌ها می‌آمدند و آن عرصه را به صحنه عشق‌بازی خود تبدیل کردند امروز آن صحنه به کار جهادی و خدمت به مردم مبدل شده و هرو کار مورد عنایت خداوند و بسیار باعظمت هستند.

سردار معروفی اظهار داشت: دانشجویان مخلصی که به کمک آموزش و پرورش آمده‌اند و عرق ریختند، قطعا در دنیا و آخرت از برکات عمل خود بهره‌مند خواهد شد و در جای جای زندگی خود، آرامش و سلامت روحی و جسمی را احساس خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچعنوان به دنبال نام نیسیتم و مهم انجام کار و خدمت به مردم است هر کاری که در چارچوب نظام انجام شود و مورد رضایت رهبر معظم انقلاب باشد، باید صورت گیرد.

همچنین علیرضا کیخا مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: خداوند را شاکریم که عرصه بزرگی در کار جهادی بسیج دانشجویی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی ابعاد گسترده‌ای دارد و ما در اردوهای جهادی بر عهدی که بسته‌ایم خواهیم ماند تا در جهت رفع محرومیت به توفیقات جدیدی دست یابیم که ساخت مدرسه یکی از ارکان مهم آن است.

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به ساخت چهار مدرسه عنوان کرد: مدرسه دو کلاسه عشایری شهید شوشتری چهارمین مدرسه‌ای که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد ساخت و ساز هریک از این مدارس بیست روز به طول انجامیده است.

وی اظهار داشت: بهترین نوع عمل صالح خدمت به مردم است و ساخت مدرسه یکی از نمادهای این خدمت است لذا دانشجویان بسیجی علمداران کارجهادی در خدمت به مردم هستند.

کیخا افزود: امروز انقلاب اسلامی نیاز فراوانی به فرهنگ جهادی مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس دارد ما نیز تلاش خود را در این زمینه متمرکز کرده‌ایم و اعتقاد داریم حضور در چنین جلساتی توفیق می‌خواهد.

ارسال نظرات