حجت الاسلام والمسلمین فاطمی:

نهضت حسینی آینه تمام نمای ارزش های انسانی و اسلامی است

امام جمعه موقت شهرکرد در خیمه سوگواری کارگران بسیجی شهرک صنعتی شهرکرد، گفت: نهضت حسینی آینه تمام نمای ارزش های انسانی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۶۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: عاشورا، اوج ایثار، جهاد و مبارزه با ظلم است.

وی،‌افزود: کربلا به معنی توجه دادن مردم به صادق ترین چهره توحیدی و بزرگ ترین حماسه در هر زمان به ویژه عصر حاضر است.

امام جمعه موقت شهرکرد، با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: یکی از اهداف والای امام حسین علیه السلام، زنده نگهداشتن امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی،‌ادامه داد: احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر، عصاره حرکت امام حسین علیه السلام بود که باید در جامعه اسلامی اهمیت ویژه ای به آن داده شود.

در این مراسم که به همت بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود، زیارت پرفیض عاشورا قرائت و بیش از 200 کارگر بسیجی شهرک صنعتی شهرکرد در سوگ شهادت سید و سرور شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام اشک ماتم ریختند.

گفتنی است: خیمه سوگواری دهه اول محرم به همت سازمان بسیج کارگری استان در ورودی شهرک صنعتی شهرکرد برپا شده و همه روزه مراسم سخنرانی و زیارت عاشورا و صرف صبحانه نذری تا عاشورای حسینی برقرار است.

ارسال نظرات