رزاقی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

وام مسکن، مسکّن مسکنت طلبی مرفهین بی درد

دولتمردان محرومیت زدایی را در پیشنهادات اقتصادی خود را ارائه دهند.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۱۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

ابراهیم رزاقی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مردم با شعار همدلی و همزبانی که امسال مزین به کلام رهبری شده است، واکنشی در برابر مواضع اقتصادی دولت انجام نمی دهند.

وی با انتقاد از وام مسکن 80 میلیونی گفت: در شرایط فعلی که مردم قدرت خرید ندارند و برای گذران معیشت اقتصادی خود در سختی به سر می برند، وقتی پول ندارند چگونه می توانند اقساط  وام را پرداخت کنند؟!

این اقتصاد دان افزود: دولت از این شرایط به منفعت خود سود می برد، اعلام خبری می شود ولی این به نفع کاخ نشینان است که 10 خانه دارند و حال با این وام می توانند یازدهمین منزل خود را از این طریق بنا نهند ،ولی مردم فقیر و متوسط  که یک خانه ندارند و بهای پرداخت  اجاره در این شرایط ندارند مخاطب ا وام 80 میلیونی مسکن نیستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب مستضعفین را از یاد بردیم گفت: متاسفانه مسئولین از آرمان های اساسی انقلاب که توسط معمار کبیر انقلاب (ره) بارها شنیده ایم را از یاد برده اند، امام(ره) برنامه ریزی و سیاست گذاری ها را در جهت رسیدگی به محرومین می دانسته اند؛ لذا دولتمردان در این جهت بایستی پیشنهادات اقتصادی خود را ارائه دهند.

ارسال نظرات