خسروتاج :

قائم مقام نعمت زاده فعالیت مک دونالد در ایران را تکذیب کرد

تاکنون هیچ تقاضایی و هیچ ثبتی برای فعالیت دو شرکت زنجیره‌ای کی اف سی و مک دونالد صورت نگرفته است؛ البته برخی از شرکت های اروپایی درخواست هایی برای فعالیت در ایران داشته اند که باید با رعایت ضوابط ، در ایران به ثبت برسد.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۸۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون هیچ مجوز فعالیتی برای دو شرکت زنجیره ای کی اف سی و مک دونالد صادر نشده است.

مجتبی خسروتاج افزود: هر شرکتی از فروشگاه های زنجیره ای که بخواهد وارد بازار ما شود باید ضوابط و مقررات موجود را طی کند یعنی باید از اتحادیه مربوط مجوز را کسب کند سپس در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برساند و سرمایه گذار آن مشخص شود و تا این مراحل طی نشود مجوزی داده نمی شود.


وی اضافه کرد: تاکنون هیچ تقاضایی و هیچ ثبتی برای فعالیت دو شرکت یادشده صورت نگرفته است.


خسروتاج گفت: البته برخی از شرکت های اروپایی درخواست هایی برای فعالیت در ایران داشته اند که باید با رعایت ضوابط ، در ایران به ثبت برسد.


وی در این باره که آیا مراحل ثبت درخواست فروشگاه های زنجیره ای اروپایی آغاز شده است با تأیید این مطلب افزود: ما برای توسعه بازار و همکاری ها با کشورهای اروپایی و آسیایی با شرط حرکت در چارچوب ضوابط و مقررات کشور، حتما همکاری می کنیم.

ارسال نظرات