باید برای مردم در ایام ماه محرم بزرگترین منکر که همان آمریکا است را معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۷۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،آیت‌الله محمدنقی لطفی در آیین نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در استان ایلام اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی را تافته جدابافته از اسلام ناب و از غدیر و عاشورا و از بعثت بدانیم پس باید اعلام کنیم که انقلابرا نشناخته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی تداوم سه جریان بسیار مهمو زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی (ع) است که باید به عنوان یک اعتقاد مدنظر قرار دهیم. امروز دست‌هایی، قلم‌هایی، فکرها و اندیشه‌های بیمار گاهی در کسوت روحانیت، گاهی در کسوت دین‌مداری و ... می‌خواهند انقلاب و اسلام را از هم جدا کنند.

وی ادامه داد: انقلاب بر پایه بعثت و غدیر و عاشورا پایه‌گذاری شده و عده‌ای قصد دارند این شعائر را از انقلاب بگیرند و اگر این اتفاق روی دهد همان قضیه صدر اسلام تکرار خواهد شد و خوبان به مسلخ رفته و فاسدان و منافقان در راس کار قرار می‌گیرند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: برخی در ظاهر نام انقلابی داشته و مدعی پیرو خط امام بوده اما در عمل مقابل امام هستند.

امروز باید ببینیم از دهان یک شخصیتی که خودش را طرفدار امام و انقلاب می‌بیند، چه خارج می‌شود. آیا سخنان این افراد با آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری و شهدا سنخیت دارد.

لطفی تصریح کرد: مبانی امام و انقلاب کاملا روشن و مانند آفتاب درخشان است اما عده‌ای نمی‌توانند با کمال صراحت اعلام کنند که با این مبانی مخالف هستند بلکه مجبورند با کلمات بزک کرده و به ظاهر فریبنده وارد عرصه شده و در باطن امام‌زدایی، خالی کردن جامعه از فرهنگ ایثار و شهادت و ... در سر دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: فتنه‌هایی که در انقلاب داشتیم با شعارعلیه امام و انقلاب شروع شدکه در نهایت از بین رفتند. اما پس از مضمحل شدن گروه‌های مخالف و ضد انقلاب یک جریاناتی وارد میدان شدند که در ظاهر در برابر امام و انقلاب شعار نداده اما در عمل طور دیگری بودند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد:یکی از مولفه‌های نفوذ فرهنگی مقابله اصول و مبانی با امام است. اینقدر که اعلام شد تعامل با دنیا و یا مذاکره با نظام سلطه یعنی امام‌زدایی،مقابله با اندیشه‌های امام، استقلال کشور را از بین بردن و راه نفوذ دشمن را در کشور باز کردن و زمینه را برای حضور دشمن هموار کردن.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: به قول مقام معظم رهبری مذاکره بده بستان دارد، ما در سیره ائمه مذاکره نداریم بلکه نصیحت داریم. اگر نامه‌های حضرت امیر (ع) به معاویه بررسی شود متوجه خواهیم شد که هیچ نامه‌ای وجود ندارد که حضرت برای معاویه درخواست مذاکره داده باشد.

لطفی تصریح کرد: "باید از من پیروی کنی چون تو بر حق نیستی" و یا " آماده جنگ باش"، این مطالب تنها در نهج‌البلاغه وسیره ائمه وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: آمریکا و ابرقدرت‌هایجهان مگر تغییر موضع داده‌اند، آنها پس از مذاکرات ده‌ها بار ایران را تهدید و بارها تحریم‌ها را بیشتر کردند.

وی ادامه داد: اکنون باید برای مردم در ایام ماه محرم بزرگترین منکر که همان آمریکا است را معرفی کنیم.حکومت‌های مرتجع عرب نیزمجری سیاست‌های خصمانه رژیم سلطه هستند و در داخل کشور عده‌ای با قلم و فکرشان و با برپایی کنفرانس و ... سعی می‌کنند چهره خشن و جنایتکارانه امریکا را کمرنگ کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: طرح جملاتی مانند"با کدخدا باید کنار آمد" درست نیست چون اگر با کدخدا کنار بیاییم باید اجازه دهیم ده را غارت کند و آمریکا جز این چیز دیگری نمی‌خواهد.

ارسال نظرات