خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان:

حماسه 30 مهر تجلی غیرت دینی و اراده مردمی در دفاع از ارزش‌هاست

مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: حماسه 30 مهر تجلی بارزی از غیرت دینی و اراده مردمی در دفاع از ارزش‌ها است.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۱۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، لیلا جعفری اظهار داشت: بزرگداشت حماسه 30 مهر ماه در مدارس امام (ره) و مدرسه شاهد ابن سینا با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان در روز چهارشنبه 29 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنرانان این مراسم سردار مجیدی جانشين فرماندهي سپاه انصار الحسين(ع) استان همدان و آقای نباتی هستند، بیان داشت: این روز سرخطی است که فهم ولایتی دانش آموزان همدانی را نشان می‌دهد.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدانافزود: 30 مهر سالروز قیام دانش آموزان و مردم علیه رژیم شاهنشاهی در سال 57 است.

وی تصریح کرد: حماسه 30 مهر تجلی بارزی از غیرت دینی و اراده مردمی در دفاع از ارزش ها است که منجر به خروش مردم و جوانان آگاه این مرز و بوم شد و خلق حماسه ای خونین به بلندای قامت الوند رقم زد.

جعفری یادآور شد: این حماسه همان نماد عینی و شاهد راستین بر پیشگامی مردم همان مبارزه با شاه و نقطه عطفی در مبارزات آزادی خواهانه جوانان ایرانی است که در این شهر آغاز شد و در 13 آبان 57 به ثمر نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات