پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر میزبان دو کبوتر خونین بال می‌شود

پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام به‌زودی در فضای مقابل مسجد حضرت نبی اکرم(ص) سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاک‌سپاری خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۵۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح امروز در نشست هماهنگی طراحی و احداث یادمان شهدای گمنام که در سایت پردیس دانشگاه اجرا خواهد شد اظهار داشت: طراحی و معماری یادمان شهدای گمنام دانشگاه باید به بهترین شکل انجام شود و برای محیط پیرامونی قبور مطهر شهدا و حریم یادمان نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد.

علیرضا رئیسی بیان داشت: گفت: تدفین شهدای گمنام در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مایه خیروبرکت برای این دانشگاه است.

وی اظهار امیدواری کرد: به برکت دفن شهدای گمنام در سایت پردیس دانشگاه، فضاهای آموزشی و فرهنگی این سایت تکمیل شود و ما در آینده شاهد مجموعه کامل فرهنگی، آموزشی، ورزشی و خوابگاهی در این سایت باشیم.

رئیسی زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همه دانست و ضمن تقدیر از زحمات کشیده شده گفت: با توجه به نزدیکی زمان خاک‌سپاری شهدا در دانشگاه، ‌باید در اسرع وقت کار زیرسازی یادمان آغاز شود.

حجت‌الاسلام عباس دشتی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته برای تصویب خاک‌سپاری شهدای گمنام در دانشگاه، بر ساخت یادمان شهدا با توجه به نیازهای فرهنگی دانشجویان و برگزاری مراسم مذهبی در این نقطه تأکید کرد.

قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با ابراز تشکر از اعضای جلسه برای تلاش در جهت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین مجموعه دانشگاه، دفن شهید گمنام در سایت پردیس دانشگاه را اقدامی باارزش و موجب ایجاد فضای معنوی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در بین دانشجویان و همکاران عنوان کرد.

ارسال نظرات