فرمانده سپاه تنگستان خبر داد:

رزمایش 36 ساعته گردان های واکنش سریع در اواخر آذر ماه برگزار می شود

فرمانده سپاه تنگستان از برگزاری رزمایش 36 ساعته گردان های واکنش سریع بیت المقدس سپاه تنگستان در اواخر آذر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۰۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
































به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش گردان های واکنش سریع بسیجیان تنگستان گفت: با حضور سه گردان واکنش سریع از جمع بسیجیان تنگستان رزمایش 36 ساعته الی بیت المقدس در منطقه عمومی شهر اهرم و با سریال های مختلف و متنوع برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و یالار شهیدان اظهار داشت: این ایام، ایام حرارت قلوب مومنین است و محرم ماهی است که انسان های مومن با اولیاء خدا انس می گیرند و انسان های فاسد با طاغوت انس می گیرند.

ملاکی افزود: امروز به برکت خون شهدا، زحمات امام(ره) و یارانش ، به برکت رهبری امام گونه مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم عزتمند ایران اسلامی دوران تحقیر و مظلومیت اسلام و تشیع گذشته است و در قلل مرتفع پیروزی ایستاده ایم.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقای توان معرفتی و بصیرتی بسیجیان سازماندهی شده عنوان کرد و افزود: برگزاری کلاس های عقیدتی، نشست های حلقه های شجره طیبه صالحین از برنامه های مهم فرهنگی و تربیتی این رزمایش دو روزه خواهد بود.

ملاکی افزود: دفاع موزائیکی، کمین و ضدکمین و عملیات مقابله با هلی برن، جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه‌های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه‌های اصلی و مسدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی برن و تمرین اصول پدافند غیرعامل از جمله اهدافی است که در در این رزمایش توسط اساتید بیان خواهد شد.

ارسال نظرات