با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم

مراسم یادبود سردار شهید همدانی در خورموج برگزار شد

مراسم یادبود سردار شهید همدانی با حضور مسؤولان و قشرهای مختلف مردم در خورموج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۲۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، مسؤول طرح صالحین سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی که با حضور امام‌جمعه خورموج، فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی و اقشار مختلف مردم در مسجد دشتی‌های خورموج برگزار شد اظهار داشت: شهیدان تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس، همدانی و احمدی روشن‌ها اهل تقوا و ایمان بودند و به لقاالله پیوستند.

حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده گفت: شهدا انسان‌هایی هستند که در تاریخ اثرگذارند این مردان قبل از اینکه اهل دین، ایمان و تقوا بودند در مرحله اول دین‌دار و در مرحله دوم دین‌یار بوده‌اند.

وی یادآور شد: دین‌داری خوب است اما کافی نیست و طبق آیه قرآن باید انسان دین‌یار هم باشد.

حاجی‌زاده ضمن تجلیل از سردار شهید حسین همدانی گفت: شهیدان همدانی‌ها، احمدی روشن‌ها، مهدوی‌ها و ... علاوه بر دین‌داری دین‌یار و پرچم‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

وی در پاسخ به برخی از افراد که با غرض یا از روی غفلت می‌گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهید بیایید حرف از دوستی بزنید پاسخ داد: قرآن کریم در جاهای مختلف تذکر داده و می‌گوید حواستان را جمع کنید ما هیچ صلح، دوستی و آشتی با دشمن نداریم.

مسؤول طرح صالحین سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بابیان اینکه یهود بدترین دشمن مسلمین است خاطرنشان کرد: وقتی از خانم هیلاری کلینتون سؤال می‌شود که چه کسانی را دشمن خود می‌دانید پاسخ داده بود که ایرانی‌ها و من با ایرانی‌ها مشکل‌ دارم.

وی اضافه کرد: امروز سردار همدانی‌ها با گذشت و ایثار می‌جنگند تا انقلاب اسلامی از خطرات محفوظ بماند.

حاجی‌زاده تأکید کرد: برخی می‌خواهند انقلاب اسلامی را محدود به ایران کنند انقلاب اسلامی مرز ندارد و مرز انقلاب اسلامی کل عالم است.

بنا بر این گزارش در ادامه نیز احمد عبدالله یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) شهر خورموج در وصف شهید همدانی مداحی کرد.

 

ارسال نظرات