معاون اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبر داد:

تجمع بزرگ یاوران معروف در بردخون برگزار می‌شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از تجمع بزرگ یاوران معروف در بردخون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱۸۲۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر؛ عبدالخالق قایدی عصر دیروزدر در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: ماه محرّم زمان آگاهی، ماه شکوفایی، موسم سوگواری و ماه عشق و آزادی و رهایی است تا از پرتو آن به رشد و بالندگی و جوشش و اندیشیدن برسیم.

قایدی با بیان اینکه محرّم مدرسه عشقی است که باید در آن درس آموخت، افزود: عاشورا سال‌روز عروج خونین سبک‌بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه‌ای جاودانه در تاریخ آفریدند و چشمه نوری برای شستن سیاهی‌ها و تاریکی‌ها از جان ایجاد نمودند که زلالی و پاکی را سخاوتمندانه به آن هدیه می‌کند.

وی اضافه کرد: باید از فرصت ماه محرم برای انتقال درس‌ها و پیام‌های قیام خونین امام حسین(ع) به مردم به‌ویژه جوانان بهره برد و باعث ارتقای سطح آگاهی معنوی جامعه شد.

وی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت:امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین است و احیای این دو اصل بیانگر حیات جامعه است و فراموش کردن این دو اصل موجب سستی، بی‌تفاوتی و به تدریج مرگ جامعه خواهد شد.

وی  با تشریح برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر،  حضور اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و تعدادی از دانش‌آموزان در تجمع بزرگ یاوران معروف، برگزاری مراسم در مدارس، دعوت از روحانیون و اساتید مجرب در مدارس، تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان بخشی را بخشی از برنامه‌های این هفته در منطقه بر شمرد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات