مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دیلم

شهید همدانی مصداق عهد با خدا بود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دیلم گفت: شهید همدانی مصداق عهد با خدا بود و همیشه در طلب و آرزوی شهادت بود و او با شهدایی چون حاج محمد ابراهیم همت، شهبازی و حسن باقری زندگی کرد، زندگی‌ای که در جبهه بود و حیات طیبه بود.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۶۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم، حجت‌الاسلام فاطمی پویا مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دیلم با اشاره به آیات مبارکه قرآن کریم گفت: شهید همدانی مصداق عهد با خدا بود و همیشه در طلب و آرزوی شهادت بود و او  با شهدایی چون حاج محمد ابراهیم همت، شهبازی و حسن باقری زندگی کرد، زندگی‌ای که در جبهه بود و حیات طیبه بود.

این مسؤول در دیلم با بیان اینکه شهید نیاز به مجلس عزا ندارد بلکه مائیم که در عادات روز مره خود غرق شدیم و با شهدا سنخیت نداریم تاکید کرد: این جلسات برای ما درس است، شهید نیاز به رهرو دارد و باید راه شهید را بشناسیم.

باید جدال بین حق و باطل را بشناسیم

فاطمی پویا از تشخیص حق و باطل سخن به میان آورد و ادامه داد: ما انقلابی بر مبنای قرآن کردیم و در این انقلاب مبارزه با باطل و حاکمیت غیر خدا هر جا که باشد نهفته است.

وی افزود: حاج حسین همدانی بعنوان یک پاسدار رسالت خود را در دفاع مقدس نمی‌بیند، پاسداری انقلاب اسلامی یعنی مدافع جبهه حق، اگر در ایران باشد سینه او سپر است، اگر سوریه باشد سینه او سپر خواهد بود.

حجت الاسلام فاطمی پویا اضافه کرد: بر اساس آیه قرآن عده ای شهید می شوند و عده‌ای انتظار شهادت را می‌کشند و مؤمن هویت و زندگی خود را در دنیا بر اساس حق و باطل تعریف می‌کند.

سرمربی حلقه‌های صالحین بسیج  دیلم با این سوال که چرا عده‌ای بدلیل اینکه در این عرصه کم می‌آورند با تحریف وقایع تاریخی اسلام کار خود را توجیه می‌کنند تصریح کرد: عده‌ای در جبهه خودی که راه را اشتباه می‌روند شناخت حق و باطل را دچار مشکل می‌ کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دیلم  اظهار داشت: بر اساس قرآن کریم دشمن یهودی از ما راضی نخواهد شد تا اینکه اسلام را مغلوب خود سازد و هدف نهایی دشمن از تضعیف جبهه‌های مقاومت ایجاد نا امنی در ایران است.

وی در پاسخ به این شبهه که اتفاقات کشورهای منطقه چه ربطی به ما دارد گفت:  ما مجبوریم برای حفظ امنیت کنونی، مرزهای کشور را در بیرون از مرزهای جغرافیایی خود ببندیم چرا که باطل برای اینکه بر جبهه حق پیروز شود از هیچ اراده‌ای ابا ندارد.

حجت الاسلام فاطمی پویا  در دامنه سخنان خود خاطرنشان نمود: دشمن جبهههای مختلف از جنگ نرم و فرهنگی را آزمایش گرفته و اکنون پروژه نفوذ را در پیش گرفته است.

وی در پایان توصیه کرد: راه حق را بشناسیم در هر کجای دنیا باشد و  این ایدئولوژی قرآن است، این جلسات همین هدف را دنبال می‌کند و همه ما مکلفیم سربازی جبهه حق را برای خود انتخاب کنیم.

لازم به ذکر است که این مراسم گرامیداشت به مناسبت شهادت سردار حاج حسین همدانی به همت پایگاه مقاومت شهید بروجردی در مسجد امام جعفرصادق (ع) دیلم با حضور جمعی از مردم و مسؤولین برگزار شد.

 

ارسال نظرات