جانشین خواهربسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در گفتگو با بسیج:

روشنگری بسیجیان درباره ماهیت دشمنی آمریکا ضروری است

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت با اشاره به اینکه روح استکبار ستیزی کربلا و همچنین روش مهرورزی امام حسین(ع) باید سرلوحه رفتار بسیجیان قرار گیرد، گفت: ماهیت دشمنی آمریکا تغییر نمی کند و بسیج باید درباره این موضوع به روش های هنرمندانه روشنگری کند.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۰۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

فاطمه میرزاپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه نفوذ آمریکا در کشورمان در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است، اظهارکرد: ملت ما تا به الآن ازآمریکا هیچ حرکت  مثبتی ندیده است و آمریکا همیشه دشمن ما بوده و هست.

وی افزود: آمریکا در طول تاریخ به دنبال دشمنی با ملت ما بوده است و بعد از انقلاب به شیوه های مختلف دشمنی خود را ادامه داده و درصدد نفوذ در کشورمان است.

جانشینِ خواهربسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت با اشاره به اینکه تاریخ تکرار می شود و آمریکا هیچ تغییری در رویکرد و رفتار خود با ملت ایران ایجاد نمی کند، گفت: ماهیت دشمنی ادامه دارد و تنها مدل و ظاهر آن متفاوت است و روشنگری درباره این موضوع وظیفه بسیج است.

میرزاپور با اشاره به روح استکبار ستیزی قیام عاشورا و درس گرفتن از آن تصریح کرد: بسیجیان باید فرهنگ عاشورا را درجامعه رواج دهند و در ابتدا خود به آن پایبند باشند.

وی اضافه کرد: در قیام کربلا اوج محبت و مهرورزی امام حسین(ع) و یاران ایشان را می بینیم؛ بنابراین بسیجیان باید هم از استکبارستیزی قیام کربلا در مقابل دشمن درس بگیرند و هم اخلاق امام و یاران ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت افزود: ترویج آموزه ها، روشنگری و منطق دینی با اخلاق و فرهنگ پسندیده و دینی امکان پذیر است.

میرزاپور به نقش هنر در جذب جوانان برای ایجاد بصیرت و روشنگری در آنان اشاره کرد و گفت: بسیجیان باید با روش های هنرمندانه به تبلیغ فرهنگ دینی و منطق اسلامی برای مبارزه با استکبار و آمریکا بپردازند و بصیرت را در جامعه گسترش دهند.

وی بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف و از جمله انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از روش های نفوذ دشمن انتخابات است که همه باید هوشیار باشیم و بسیجیان باید این هوشیاری را به افراد جامعه انتقال دهند.

جانشین خواهربسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت ادامه داد: درزمینه نفوذ اقتصادی دشمن، اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله است و بسیج کماکان باید پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی باشد.

ارسال نظرات