سردار سپهر:

مشکل آمریکا در ایران وجود رهبری است که نقشه راه را می‌شناسد

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکل آمریکا در ایران وجود مقام معظم رهبری است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند.
کد خبر: ۸۵۸۱۴۶۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ماسال، سردار محمد حسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای چسلی ماسال ضمن بیان کرامات و مقامات شهدا اظهار کرد: در 14 قرن تاریخ اسلام چند حادثه بزرگ اتقاق افتاده است که شامل بعثت پیامبر (ص)، تشکیل حکومت نبوی، تشکیل حکومت علوی، قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی ایران است.

وی، انقلاب اسلامی را بزرگترین حادثه توحیدی تاریخ بشریت دانست و افزود: شهدا، ستاره‌ها و خورشید ملت ایران است که امروز هم در سوریه ستارگان کشور ما در برابر 83 کشور می‌جنگند و تمام استکبار را مغلوب اراده‌های ایمانی خود کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه به برکت خون شهدا و ادامه دادن راهشان دنیا را تسخیر اراده خود می‌کنیم، گفت: برای اینکه ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید وصیت‌نامه شهدا، امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم.

سردار سپهر با بیان اینکه شهدا از همه چیز خود گذشتند تا به خدا برسند، تصریح کرد: شهدا برای حق‌گرایی شهید شدند و ما هم باید حق‌گرا باشیم و دین بر همه ارکان زندگی مقدم باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس، شورا، خبرگان و... نباید بر اساس ارتباطات فامیلی رأی داد زیرا شهدا بر اساس حقانیت و خوبی و راستی کاندیدا رأی می‌دادند، خاطرنشان کرد: شهدا ولایتمدار بودند و هیچ ملت و جامعه توحیدی بدون اطلاعت از امام به مقصود نرسیده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه طبق گفته یکی از علمای اهل سنت، نداشتن ولایت فقیه سبب عدم تشکیل جامعه توحیدی در این مذهب شده است، اظهار کرد: یک شخصیت آمریکایی در روزنامه یو اس ای تودی می‌نویسد ما در ایران با یک ابرحریفی به نام آیت الله خامنه ای روبرو هستیم و مشکل آمریکا در ایران وجود مقام معظم رهبری است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند.

سردار سپهر با بیان اینکه یکی دیگر از توصیه‌های شهدا، تکلیف‌گرا بودن است، افزود: تکلیف امروز ما در زندگی فردی و اجتماعی این است که باید در مسیر الهی گام برداریم.

وی، ایثارگری در راه هدف را از دیگر توصیه‌های شهدا عنوان کرد و گفت: ادامه پایداری انقلاب اسلامی نیاز به ایثار دارد و ایثار جز گذشتن از مال، جان، آبرو و اولاد اتفاق نمی‌افتد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هشدا پایبند به اصول، مبانی اسلام و انقلاب بودند و این اصول را به دنیا و پول نفروختند،  تصریح کرد: متأسفانه امروز در کشوری که شهدا در آن راه زیستن، مبارزه و حیات را به ما آموختند وابسته به ابزار مادی شده است و به جایی رسیده‌ام که می‌خواهند کفار به ما گندم، پول و معیشت و اقتصاد بدهند و اتکای ما باید به قدرت‌های استکباری شود.

سپهر با بیان اینکه دشمن‌شناسی از  دیگر خصایص شهدا بود، خاطرنشان کرد: شهدا اگر دشمن را نمی شناختند درست، به موقع و به اندازه عمل نمی کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مصداق اتم استکبار آمریکاست و جهان صهیونیست دشمن اسلام ناب است، اظهار کرد: امروز آمریکا برای سرمایه‌گذاری نظام اسلامی سه راهبرد حمله نظامی، تشدید تحریم اقتصادی و سوم نفوذ در ایران را مد نظر دارد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا بعد از 12 سال کشور قدرتمند شوروی را از راه نفوذ سرنگون کرد، افزود: آمریکا با همین ترفند ده‌ها کشور را در اروپای شرقی و کشورهای حاشیه خزر شکست داد.

سپهر با بیان اینکه اوباما به گنگره گفت من نتوانستم با تحریم و تهدید نظامی حکومت ایران را سرنگون کنم اما امیدوارم با نفوذ این کار را انجام دهم، گفت:اما شعار ما این است که ما با نام امام حسین(علیه‌السلام) و شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس راه آنها را ادامه می‌دهیم و در مقابل استکبارمی‌ایستیم و ما حسین (علیه‌السلام) و حضرت عباس و یک ملت قهرمان داریم.

وی با بیان اینکه  برای تداوم را ه شهدا باید بصیرت داشته باشیم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بزرگترین تکلیف راهبردی ماست، تصریح کرد: انس با مسجد، روحانیت، قرآن، شهید و جانبار، نماز جمعه و جماعت و حضور در بسیج بزرگترین مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در پاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از نفوذ تفکر و کالای غربی نوعی مبارزه و جهاد است، خاطرنشان کرد: در 200 سال گذشته هیچ تعهد بین المللی پیدا نمی‌شود که بواسطه آن بخشی از خاک کشور جدا نشده باشد اما بعد از انقلاب هیچ توافقی پیدا نمی‌شودکه بخشی از خاک ما جدا شود و این از دستاوردهای شهدای ما بوده است.

سپهر با بیان اینکه شکستن ابهت قدرت‌های استکباری از دست‌آورادهای شهدای عزیزمان است، اظهار کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی دشمنان هر جنگی را که رقم می‌زدند پیروز می‌شدند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر جنگی را که کلید زده‌اند در جهان اسلام شکست خورده اند.

وی افزود: امروز در سوریه 83 کشور علیه ما می‌جنگد و سردار شهید حسین همدانی در آنجا 10 لشگر بسیجی تشکیل داد و ایشان تجارب شهدای ما را در سوریه پیاده کرد و به مردم اهل سنت و اقلیت شیعه سوریه آموزش داد و سرانجام شربت شهادت را نوشید.

ارسال نظرات