خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه فراموش شده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه فراموش شده در جامعه است و کمتر به آن پرداخته می‎شود.
کد خبر: ۸۵۸۱۳۷۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام نور الله ولی‎نژاد ظهر امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائل اصولی دین اسلام است و همانند نماز و حج یکی از موضوعاتی که در اسلام به آن سفارش شده است.

وی به توجه ابی عبد الحسین(ع) به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و تصریح کرد: امام حسین(ع) فرمودند که برای ضمام‎داری و حکومت قیام نکردم و این موضوع برای من اصل نیست و نخستین موضوعی که برای آن اهمیت داشت اصلاح اسلام و سنت پیامبر اکرم(ص) بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه 2 هزار و 500 هیئت مذهبی در گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد:  هیئت های مذهبی بازوهای اجرایی برنامه مذهبی است و این تعداد هیئت بیانگر عشق و علاقه به امام حسین(ع) است.

وی بیان داشت: سخنان زیادی بر علیه امام حسین(ع) در خصوص خروج از دین مطرح شد و با این بیانات در کربلا هدف خود که امر به معروف و نهی از منکر بود را نشان داد.

ولی‎نژاد با بیان اینکه امر به معروف چند مرحله دارد، خاطرنشان کرد: اگر چه اقدام عملی نهی از منکر ممکن است امروز از دوش مردم گرفته شده باشد و به حاکم و دستگاهی سپرده شده باشد اما امر به معروف زبانی برای همه ما واجب است.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه فراموش شده در جامعه است و کمتر به آن پرداخته می‎شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در جامعه اسلامی عدم پرداختن دروغ، نماز و امر به معروف خوب نیست و امروز همه باید عامل بر امر به معروف و نهی از منکر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار