خبرهای داغ:
رئیس بسیج ادارات استان همدان:

نباید خاکریزهای جنگ نرم را در خانه خود بنا کنیم

رئیس بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه ملت ایران باید نسبت به تهاجم فرهنگی آگاهی های لازم را داشته باشند، گفت: نباید با دستان خود خاکریزهای جنگ نرم را در خانه خود بنا کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۱۱۳۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
نباید خاکریزهای جنگ نرم را در خانه خود بنا کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا موسوی در مراسم اختتامیه چهارمین دوسالانه فیلم بسیج و سومین دوسالانه عکس بسیج در همدان با بیان اینکه هنرمندان بالاترین تاثیر را بر جامعه می گذارند، گفت: در دنیا چیزی به نام ابرقدرت شرق و غرب وجود ندارد و تنها ابرقدرت مطلق جهان، خداوند یگانه است که یاور فداییان اسلام است.

وی با بیان اینکه مقابله با کشور جمهوری اسلامی ایران عمل غیرممکنی است، عنوان کرد: اکنون دنیای کفر سعی دارد با روش های دیگری اسلام را ریشه کن کند.

رئیس بسیج ادارات استان همدان با اشاره به فتنه سال ۸۸ و بیان اینکه در آن زمان افرادی از خارج به داخل کشور نفوذ کردند تا کنترل ماجرا را به دست بگیرند، گفت: در آن هنگام نیازمند کسی بودیم که در جنگ های شهری و نامنظم متخصص باشد و بتواند این فتنه را ختم به خیر کند و تنها کسی که در آن زمان پاسخگوی چنین وضعیتی بود سردار حسین همدانی بود که پس از ورود به این ماجرا ۴ یا ۵ روز بعد درگیری ها به پایان رسید.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام راه های بسیاری را برای خشک کردن ریشه اسلام ناب محمدی امتحان کردند که هیچ کدام از آن ها جوابی نداشت و اکنون جهان اسلام را با عنصری به اسم داعش مواجه کرده اند.

موسوی با بیان اینکه به خاطر وجود افرادی چون سردار شهید حسین همدانی و سردار قاسم سلیمانی توطئه های داعش بر ما بی اثر خواهد بود، به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تهاجم فرهنگی اشاره کرد وگفت: امروزه در هر نقطه ای از دنیا و در هر زمینه ای به خصوص زمینه های فرهنگی سخن از ایران در میان است.

وی گفت: دشمنان هنگامی که در جنگ های تن به تن نتوانستند ما را شکست دهند با تهاجم فرهنگی ریشه اسلام را هدف قرار داده اند.

رئیس بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه ملت ایران باید نسبت به تهاجم فرهنگی آگاهی های لازم را داشته باشند، افزود: نباید با دستان خود خاکریزهای جنگ نرم را در خانه خود بنا کنیم.

وی با بیان اینکه قشر هنرمند بالاترین تاثیر را بر جوانان یک کشور دارد، عنوان کرد: هنرمندان باید هر کدام با استفاده از هنر خود پیام شهدا را بیان کنند.

موسوی در ادامه افزود: هنرمندان باید وصیت نامه شهدا را بخوانند و به برداشت خود از وصیت‌نامه‌ها جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات