خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت سردار شهید همدانی گفت: به طور قطع باید در راستای واکاوی و بازشناسی شخصیت سردار شهید همدانی اقدامات جدی انجام دهیم.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۲۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی در حسینیه امام خمینی‌(ره) همدان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات و رهنمودهای خود در سالها و ماه‌های اخیر بر استراتژی دشمن در نفوذ، استحاله و براندازی تاکید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بیانات بسیار عمیق، دقیق، راهگشا و اساسی مقام معظم رهبری که امروز با مسئولان صدا و سیما داشتند به ابعاد جنگ نرم اشاره کردند، گفت: اگر بخواهیم در عرصه‌های جنگ نرم موفق شویم باید به سه نکته و محور ارتقا اعتقادات و باورهای جامعه، تدوین، تشریح و ارائه الگوهای مورد پذیرش انقلاب، اسلام و نظام و تغییر در رفتار آحاد و اقشار جامعه با بهره‌گیری از نکات اول و دوم توجه جدی داشته باشیم.

ابوحمزه با بیان اینکه الگوها یکی از نکته‌های اساسی برای تغییر رفتار مردم هستند، تصریح کرد: یکی از الگوها در قبل و بعد انقلاب و حال حاضر، شهدای گرانقدر هستند و یکی از الگوهایی که این روزها خداوند به نظام جمهوری اسلامی و مردم استان همدان هدیه کرده، سردار شهید همدانی است.

وی بیان کرد: هر چه ما بتوانیم ابعاد شخصیت سردار شهید همدانی را در جنبه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهیم راهگشا و چراغ‌راه خواهد بود، برای رسیدن به امت بزرگ واحده اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی که در جهت‌گیری‌های مقام ولایت ترسیم شده باید از این الگوها استفاده کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) عنوان کرد: این روزها در ابعاد مختلف شخصیت سردار شهید همدانی بحث و صحبت می‌شود ولی به طور قطع باید در راستای واکاوی و بازشناسی شخصیت سردار شهید همدانی اقدامات جدی انجام دهیم.

وی اظهار داشت: در زمینه نقش سردار شهید همدانی در جریان فتنه و فتنه‌گری‌ها کمتر صحبت شده است که باید به ایستادگی سردار شهید همدانی در برابر فتنه‌های داخلی و خارجی توجه جدی داشت.

ابوحمزه تاکید کرد: سردار شهید همدانی به خوبی کسانی که به شکل‌های مختلف سعی کردند ارزش‌های نظام را زیرسوال برده یا در برابر سران فتنه به اشکال مختلف سکوت کردند و حتی بعد از گذشت هفت سال همان رویه غلط و نادرست خود را ادامه می‌دهند، شناخت.

وی با اعلام اینکه یکی از چهره‌های مهم که به بهترین وجه نقش خود را در قبال فتنه ایفا کرد، سردار شهید همدانی بود، عنوان کرد: سردار شهید همدانی ابعاد فتنه را واکاوی کرده و سران آنها را معرفی کرد حتی در مقابل حرکت‌های شوم فتنه و ساکتین فتنه ایستاد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) تاکید کرد: ایستادگی در مقابل فتنه و فتنه‌گر و فتنه‌های جدیدی که در دستور کار نظام استکبار همچون آمریکا و صهیونیسم است، از مهمترین ویژگی‌های سردار شهید همدانی بود.

ابوحمزه اظهار داشت: شخصیت سردار شهید همدانی باید به درستی بازشناسی شود تا بتوان به عنوان یک الگو برای اقشار مختلف جامعه و بویژه جوانان جامعه در زمینه دشمن‌شناسی معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات