دانشجوی فعال سیاسی در گفت‌وگو با بسیج:

بهای لغو تحریم‌ها آنچه که در توافق آمده نیست

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده غیرانتفاعی مهرآئین انزلی با اشاره به این که بهای لغو تحریم‌ها آنچه که در توافق آمده نیست، گفت: به نظر می‌رسد ما بهای بیشتری را می‌پردازیم.
کد خبر: ۸۵۸۰۵۸۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

مائده مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه متن برجام دارای ضعف و مسائل قابل بحث است، اظهار کرد: یکی از مسائل قابل بحث در برجام بازرسی از مراکز نظامی است.

وی افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند متن باید ترجمه شود و مردم در جریان متن باشند؛ اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد به دلیل این که خیلی از مطالب را فاش نکنند و مسائل مطرح نشود و مردم در باورهای غلطی که به آنها تحمیل شده است، بمانند.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده غیرانتفاعی مهرآئین انزلی با اشاره به این که بهای لغو تحریم‌ها آنچه که در توافق آمده نیست، گفت: به نظر می‌رسد ما بهای بیشتری را می‌پردازیم؛ اما همانطور که می‌دانیم هدف شیطان عظیم فقط و فقط تعطیل کردن تاسیسات هسته‌ای ایران و دسترسی به مراکز نظامی می‌باشد.

مزروعی ادامه داد: اینها همه بهانه‌ای برای ورود آنها و دخالت‌های بیشتر در مسائل و امور کشور است.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده غیرانتفاعی مهرآئین انزلی با اشاره به استیضاح ظریف گفت: ظریف به دلیل عملکردهای ضعیف و سرپیچی‌های خود باید توسط نمایندگان مجلس استیضاح شود.

مزروعی اضافه کرد: عده‌ای مصافحه ظریف با اوباما را برای بهبود روابط می‌دانند، یعنی اوباما برای بهبود رابطه با کشورش با ایران اقدام به دست دادن با ظریف کرده است؛ در صورتی که این امر را کاملا اتفاقی تلقی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تماس اتفاقی، توافق اتفاقی و پیاده‌روی اتفاقی برای اولین بار اتفاق نیفتاده است.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده غیرانتفاعی مهرآئین انزلی گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و این امر یک توهین بزرگ به ایران اسلامی است.

مزروعی خاطرنشان کرد: همه ما آمریکا را به عنوان دشمن می‌شناسیم؛ درحالی که هر فرد با دوست خود با دست دادن رابطه برقرار می‌کند و این کار باعث به وجود آمدن یک سوال است که اگر آمریکا دشمن ماست؛ چرا باید وزیر امور خارجه با رئیس جمهور آن کشور دست دهد که به قول خود دولتمردان آمریکایی یک اتفاق تاریخی است.

ارسال نظرات