ترکاشوند
ما شاهد هم نوایی مجلس شورای اسلامی تحت هدایت آقای لاریجانی با اوباما و جان کری هستیم.
کد خبر: ۸۵۸۰۲۶۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
زهره طبیب زاده نوری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره اظهارات اخیر شرمن و تکذیبیه ای که از طرف آقای لاریجانی مبنی بر سخنان شرمن مطرح شد خاطرنشان کرد: خانوم شرمن در دانشگاه هاروارد صحبت هایی کرد و در جاهای مختلفی این صحبت ها وجود دارد و بسیاری از رسانه ها آن را نقل کرده اند و چیز پنهانی نیست.
طبیب زاده افزود: آنچه در مجلس جمهوری اسلامی تصویب شده است دقیقا مورد حمایت خاص اوباما و جان کری است؛ وقتی برجام کلا تایید میشود و آقای لاریجانی در مجلس جمهوری اسلامی به نیابت از دولت این طرح را به طور کامل و جامع و کامل تایید می کند این همان خواسته اوباما و جان کری است.

وی تصریح کرد: وقتی اقای لاریجانی به نیابت از دولت، تمام و کمال طرح برجام را قبول می کند و تمام قد از آن دفاع می کند، بنابراین مهر تایید آقای لاریجانی خدمت در جهت امیال اوباما و جان کری است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: طرح آقای لاریجانی مورد تایید اوباماست؛ وقتی که آمریکایی ها عنوان می کنند که برجام منافع آمریکا را تامین می کند و تامین کننده منافع اسرائیل است بنابراین تصویب بی قید و شرط برجام دقیقا در راستای منافع آمریکا و اسرائیل است.

وی در پایان تاکید کرد: ما شاهد هم نوایی مجلس شورای اسلامی تحت هدایت آقای لاریجانی با اوباما و جان کری هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار