خبرهای داغ:
سردار قربانی:

موشک‎های ایران آماده انهدام فرودگاه‎های عربستان است/ سردار همدانی با شمشیر اسلام مبارزه می‎کرد

فرمانده لشکرویژه 25 کربلا در دروان دفا ع مقدس گفت: اگر مقام معظم رهبری دستور برخورد سریع و خشن دهد هزاران موشک ما آماده این است که فرودگاه‎های عربستان را منهدم کند.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۲۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار مرتضی قربانی در همایش گرامیداشت دفاع مقدس و جانباحتگان منا که به همت دانشگاه علمی کاربردری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: سردار همدانی رزمنده غیوری بود که در هشت سال دفاع مقدس در تمامی عملیات‎ها حضور داشت.

وی سردار همدانی را یکی از فرماندهان موفق هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: این شهید والا مقام یکی از فرماندهان راهبردی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دروان دفاع مقدس با بیان اینکه سردار همدانی با شمشیر اسلام در سوریه، لبنان و یمن با دشمنان مقابله می‎کرد، افزود: علت آن که تروریستها، آمریکاییها، فرانسویها، اسرائیلیها، داعشیها، النصره و تکفیریها نتوانستند در منطقه پیروز شوند وجود فرماندهی چون سردار همدانی بود.

قربانی خاطرنشان کرد: 700 هزار نیروی آماده تهاجم در عراق امروز برای دفاع از حرمین شریفین و نابودی داعش وجود دارد .

وی بیان داشت: بر اساس اقدامات امنیتی و اطلاعاتی، جمهوری اسلامی ایران از نعمت مرزهای امن برخوردار است و هر گونه اقدام خرابکارنه را پاسخ خواهد داد.

رئیس موزه دفاع مقدس کشور به فاجعه منا اشاره کرد و افزود: اگر مقام معظم رهبری دستور برخورد سریع و خشن دهد هزاران موشک ما آماده این است که فرودگاه‎های عربستان را منهدم کند.

قربانی با بیان اینکه حجاج امسال با لبان تشنه در مناسک حج جان دادن،گفت: باید ریشه عربستان خشکانده شود و قطعا روزی ما حاکم بر مکه و مدینه خواهیم بود و رژیم آل سعود سرنگون خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار