خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اردوی های راهیان نور فرصتی برای الگوگیری نسل جوان از ایثارگری های شهداست

کد خبر: ۸۵۷۹۲۰۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

سرهنگ کریمی اول جانشین فرمانده سپاه گلستان در مراسم بدرقه کاروانهای راهیان نور دانش اموزی بندرترکمن وگمیشان با تسلیت فاجعه منا به جهان اسلام و گرامیداشت اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی به غرب کشوراظهارداشت:اعزام نخستین کاروان راهیان نور استان گلستان به مناطق عملیاتی غرب کشور با وجود حادثه اسفناک منا وجریحه دار بودن قلب ملتهای مسلمان حکایت از ایستادگی وصبر ملت بر این فاجعه عظیم دارد.

وی با اشاره به اعزام متمرکز راهیان نور دانش اموزی از 2شهر سنت نشین استان افزود:این اردوها فرصتی برای الگوگیری نسل جوان از ایثارگری های شهدا که نقش مهمی در معرفی وانتقال فرهنگ جهاد وشهادت دارند است لذا این برنامه فرهنگی نقش مهمی درخنثی سازی توطئه ها وتهاجمات فرهنگی دشمن برای نسل جوان دارد.

سرهنگ کریمی اول با تشکر از مقام معظم رهبری از قاطعیت درمقابل با اقدام فجیع وغیرانسانی مسلمانان در منا تصریح کرد:رهبرمعظم رهبری با نهیب به ال یهود اثبات نمودامادگی کامل برای برخورد قاطع وخشن با مستکبران جهانی را دارد لذا مسئولین دیپلماسی کشور باید با اقتدار از عزت انقلاب اسلامی ومردم ایران در مقابل رژیم صهیونیستی آل سعود دفاع نمایند.

وی خاطر نشان ساخت:دانش اموزان با شرکت در این اردوی فرهنگی و عملی ضمن استفاده از فضای معنوی نهایت استفاده را از مناطق عملیاتی غرب کشور داشته باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار