خبرگزاری بسیج: معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای طرح توزیع وعده های غذایی ویژه افراد آسیب دیده اجتماعی و کارتن خواب های این منطقه جنوبی با عنوان طرح «یک لقمه مهربانی» خبرداد.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۹۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری گفت: طرح «یک لقمه مهربانی» به منظور ایجاد حساسیت در اقشار مختلف جامعه نسبت به افراد آسیب دیده اجتماعی و کارتن خواب ها و با همکاری افراد خیر و موسسات خیریه در نقاط پرآسیب منطقه 20 به اجرا در آمده است.

نامداری با اشاره به شروع فصل سرما، افزود: با توجه به وجود اماکن متبرکه و امامزادگان، ساماندهی کارتن خواب ها از مهمترین اولویت های مدیریت شهری در طول سال است، اما در فصل های پائیز و زمستان به دلیل سرما و کوتاه شدن روز این مسئله با نگاه ویژه تری انجام می شود و مددسرای اجتماعی منطقه 20 برای میزبانی و اسکان موقت افراد آسیب دیده اجتماعی مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت شهری برای بازگشت کارتن خواب ها و معتادان به شرایط عادی، داوطلبانه است، گفت: علاوه بر خدمات رفاهی عمومی، حرفه آموزی و ارائه مهارت های لازم اشتغال زایی نیز به آنها ارائه می شود و تاکنون تعداد زیادی از کارتن خواب ها موفق شده اند به شرایط عادی برگردند.

 

 

 

 

ارسال نظرات