خبرهای داغ:
نماينده ولی فقيه در استان و استاندار همدان در پيامی مشترک:

شهيد سردار همدانی افتخار مردم مجاهد همدان است

در پیام مشترک نماينده ولی فقيه در استان و استاندار همدان به مناسبت شهادت سردار شهید همدانی آمده است: شهيد سردار همدانی افتخار مردم مجاهد همدان است که ثابت کرد همدان همواره شايسته لقب دارالمجاهدين است و راه شهدا در اين ديار تداوم دارد.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۱۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به مناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسين همدانی پیامی مشترک صادر کردند.

در این پیام مشترک آمده است:

شهادت افتخارآفرين سردار سرلشکر پاسدار حاج حسين همدانی را، در دفاع از حرم الگوی خانواده های شهدا و اسوه ايثار و مقاومت، حضرت زينب کبری(س) و در راه مبارزه با جهل و ترور و خشونت، به امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهيد و مردم شريف ايران اسلامی بخصوص مردم ولايتمدار و شهيدپرور همدان و تمامی آزادگان جهان تبريک و تسليت عرض می نماييم.

شهيد سردار همدانی افتخار مردم مجاهد همدان است که ثابت کرد همدان همواره شايسته لقب دارالمجاهدين است و راه شهدا در اين ديار تداوم دارد.

شهيد همدانی عمر پر برکت خود را صرف جهاد و خدمت به اسلام کرد و خداوند پاداش خدمات وی را شهادت قرار داد تا به ياران شهيدش پيوسته و بر اساس وعده الهي« عند ربهم يرزقون »باشد.

شهادت براي ملت ما مفهومی پر افتخار است و در آستانه محرم الحرام ماه قيام و خون و شهادت، مفهوم شهادت سردار رشيد اسلام، حاج حسين همدانی، بيشتر درک خواهد شد چرا که ما معتقديم «کل ارض کربلا و کل يوم عاشورا».

به همين مناسبت از مردم عزادار و ولايتمدار و شهيدپرور استان انتظار دارد به منظور تجليل از مقام شامخ آن شهيد گرانقدر ، با شور حسينی و حضور حماسی در مراسم استقبال ، وداع ، تشييع و تدفين پيکر مطهر آن شهيد والا مقام به جهان و جهانيان ثابت کنيم که ايران اسلامی پرچمدار مبارزه با خشونت و ترور و افراطی گری در جهان است و در اين راه همواره در کنار مظلومان خواهد ايستاد و ملت ما بر وعده الهی باور دارد که زمين را مستضعفين به ارث خواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات