مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:

راهیان نور پاتک فرهنگی ما در جنگ نرم ااست

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: راهیان نور مهمترین ابراز برای مقابله با دشمنان و پاتک فرهنگی ما در جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۵۷۷۸۹۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حجت لااسلام سید مهدی  دشتی حسینی در جمع دانش آموزان شرکت کننده در ادوی راهان نور جنوب گفت: امروز جامعه ما  برای مقابله با ناتوی فرهنگی  و مقابله قوی نیازمند یک پاتک فرهنگی قوی در مقابل تهدیدات  دشمنان  است و اردوی راهیان نور یکی از این ابرطزار مهم  خواهد بود.

وی گفت: آثار مانده از دوران دفاع مقدس را باید به هر صورت  احیا کرد و روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس  باید در وجود تک تک افراد تجدید شود.

حجت الاسلام  دشتی حسینی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری  سرکشی به مناطق عملیاتی جنوب  برای نسل های جوان جامعه ضروری و در راستای تقویت روحیه معنوی و شهادت طلبی  و انقلابی لازم است و مسئولین بایستی فضا را برای حضور آنها در این عرصه فراهم و خود نز پیش قدم باشند.

وی بیان داشت: به طور حتم دشمن از دشمنی خود پشیمان نخواهد بود و  باید این به عنوان یک باور در وجود ما نهادینه شود .

دشتی حسینی افزود: دشمنان قسم خورده هر لحظه به دنبال اغوا کردن نسل امروز ما به ویژه جوانان هستند و بی شک باید تمام قوای خود را برای تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی  و نیز فرهنگ ایثار و  و مقاومت آماده سازیم

 

ارسال نظرات