فرمانده سپاه قدس گیلان:

ارتقای روحیه خودشناسی هدف مهم کاروان راهیان نور است

فرمانده سپاه قدس گیلان ارتقای روحیه خودباوری و خودشناسی را از اهداف اصلی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۲۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان گیلان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه شهدا با شهادت از بین نرفته‌اند، اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌های خود توانست مدیریت،معنویت جامعه،شناخت و آگاهی ملت نسب به دشمنان را افزایش دهد،در تاریخ، برخی رخدادها چنان بزرگ و مهم هستند که نمی‌توان آنها را فراموش، حذف و انکار کرد و این رخدادها دارای اهمیت بسیار بالایی در سرنوشت و آینده انسان‌ها هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ارتقای روحیه خودباوری و خودشناسی را از اهداف اصلی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: زائران در این سفر عظیم معنوی می‌آموزند تا روحیه مقاومت را در خود تقویت کنند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه دارد،گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان غیور اسلام حماسه‌های ماندگار و بی‌بدیل را خلق کردند که این مهم باید سینه به سینه به نسل جوان جامعه منتقل شود.

ارسال نظرات