نماينده ولي فقيه در استان بوشهر:

دفاع مقدس مدرسه عرش الهی است

نماينده ولي فقيه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهرگفت: دفاع مقدس مدرسه عرش الهی است که اساتید آن شهدا هستند و کسانی که می‌خواهند خط نور و کمال را طی کنند بر بال راهیان نور می‌نشینند و در مدرسه کمال شهدا به معراج معرفت می‌رسند.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۸۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ، نماينده ولي فقيه در استان بوشهر  و امام جمعه بوشهردر کنگره شهید شاخص سال بسیج مستضعفین در روستای بحیری در سخنانی اظهار داشت:  از همان ابتدای تشکیل نظام اسلامی به رهبری پیامبر اکرم جبهه علیه اسلام توسط کفار، منافقین، و مشرکین نیز برای مبارزه با دین خدا تشکیل شد و تاریخ پرشکوه اسلام، همواره جنگ نرم و سخت دشمنان را به خوبی تجربه کرده است.

وی گفت: دفاع از اسلام هرگاه درپرتو ولایت مداری بوده است موجب ارتقاء اسلام و توسعه جغرافیای اسلامی شده است و هرگاه که این دفاع به خوبی انجام نگرفته است رهبری بدون ولایت این دفاع را برعهده داشته و از این راه نظام اسلامی دچار آسیب شده است.

صفایی بوشهری  افزود: دفاع 8 ساله مردم شریف ایران اوج ولایت مداری در نظام اسلامی اسیران است و مدرسه‌ای باشکوه برای تاریخ این سرزمین و آیندگان و برای فرهنگ اسلام و تجربه ای گران سنگ برای نسل آینده می باشد.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: دفاع مقدس مدرسه عرش الهی است که اساتید آن شهدا هستند و کسانی که می‌خواهند خط نور و کمال را طی کنند بر بال راهیان‌نور می‌نشینند و در مدرسه کمال شهدا به معراج معرفت می‌رسند.

وی تصریح کرد: کاروان راهیان‌نور، کاروان حرکت نبوی و علوی و فاطمی است که در راستای صراط مستقیم نجات انسان‌ها از نفس و سیطره بیگانگان و از آن طرف اوج گیری اسلام ناب محمدی تلاش می‌کند.

نماينده ولي فقيه در استان بوشهرخاطر نشان کرد: در استان بوشهر همگان بسیجی‌اند و همگان سرباز مقام عظمی ولایت هستند و اگر ابرقدرت‌های جهان می‌خواهند مقاومت مردم ایران را تجربه کنند می‌توانند تنها یک حرکت کوچک در خلیج فارس انجام دهند تا نتیجه این حرکت را به چشم خود ببینند.

 

 

ارسال نظرات