علی اشرف خانلری
همزمان با برگزاری نخستین جلسه ستاد پرسش مهر 16 ریاست جمهوری؛
خبرگزاری بسیج: نخستین جلسه ستاد پرسش مهر 16 ریاست جمهوری و سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی شهرستان های استان تهران با حضور معاون مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در محل اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۶۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرزان جنیدی، رئیس اداره امور فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که تمامی معاونان پرورشی مناطق 20 گانه شهرستان های استان تهران حضور داشتند، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با قدردانی از تلاش های مناطق در سال گذشته تاکید کرد که بنا داریم از همین ابتدا با برنامه ریزی مناسب و پیگیری های لازم در سال تحصیلی پیش رو برنامه ها را به نحو مطلوب اجرا کرده و پیش ببریم.

جنیدی افزود: خانم مظفر معاون مدیر کل فرهنگی هنری وزارت متبوع نیز در این جلسه اذعان داشت: شهرستان های استان تهران همواره یکی از استان های پیشرو و موفق در این عرصه بوده است. وی اظهار امیدواری کرد: امسال نیز با تلاش و همت مسئولان مربوط در اداره کل، شاهد رشد کمی و کیفی این مسابقات در سطح استان باشیم.

ارسال نظرات