مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه پیام‌نور گیلان:

استکبار جهانی همان شیطان بزرگ است

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه پیام‌نور گیلان با اشاره به اینکه استکبار جهانی همان شیطان بزرگ است، یادآور شد: چرا امروز برخی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که این همان شیطان بزرگ نیست؟
کد خبر: ۸۵۷۶۷۰۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین صفوی، امروز، 11 مهر در تجمع دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور رشت که در اعتراض به فاجعه منا برگزار شد، ضمن تسلیت در پی وقوع این فاجعه عظیم و تسلیت به خانواده‌‌های جان‌باختگان، اظهار کرد: حضور دانشجویان و اساتید در این تجمع نشان‌دهنده تقوای درونی‌شان است که در سوگ حاجیان داغدار هستند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد جنایت هولناک در سرزمین الهی هستیم، گفت: وهابیون سعودی به راحتی شریف‌ترین انسان‌ها را در امن‌ترین زمین خدا مورد بی‌عنایتی قرار دادند و نظاره‌گر جان‌باختن حجاج بیت‌الله‌الحرام شدند.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه پیام ‌نور گیلان، با بیان اینکه فاجعه منا برای سراسر جهان اسلام دردناک است، یادآور شد: ما این اقدام را محکوم کرده و نقشه‌های دشمنان که پشت پرده این فاجعه قرار دارند را با مقاومت خود پاسخ خواهیم داد.

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه دشمن از فرهنگ انقلابی و ترویج آن هراس دارد، افزود: هر زمانی که با تکیه بر فرهنگ انقلابی به مقابله با دشمن برخواستیم شاهد عقب‌نشینی دشمن بودیم. 

وی رمز تداوم امنیت در کشور را حرکت در مسیر فرامین مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: اقتصاد مقاومتی که همان اقتصاد متکی به داشته‌های داخلی است، عامل موفقیت نظام در عرصه‌های اقتصادی و بین‌اللملی است.

این کارشناس دینی با اشاره به اینکه استکبار جهانی همان شیطان بزرگ است، یادآور شد: چرا امروز برخی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که این همان شیطان بزرگ نیست؟

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه پیام ‌نور گیلان، بی‌کفایتی رژیم آل سعود را اصلی‌ترین عامل در ایجاد حادثه منا و سقوط جرثقیل عنوان کرد و گفت: رژیم آل سعود بسیار گستاخانه با حجاج برخورد داشته و اکنون مورد نفرت مسلمانان جهان قرار دارد.

حجت‌الاسلام صفوی، تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و تشکیل سازمان جدید برای مدیریت حج را خواست تمام کشورهای مسلمانان دانست و تصریح کرد: تشکیل سازمان جدید برای مدیریت حج در راستای تضمین امنیت حجاج باید شکل گیرد. 

وی با اشاره به بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش به رژیم آل‌سعود، گفت: مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند «بی‌احترامی به پیکر قربانیان با عکس‌العمل شدید ایران مواجه خواهد شد».

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه پیام‌ نور گیلان نوع ایراد سخنرانی رهبر انقلاب را نشان از اقتدار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تأخیر در بازگرداندن پیکر جان‌باختگان حادثه منا حیله برخی مقامات عربستانی است. پس از سخنان مقام معظم رهبری به ناگاه رفتار سعودی‌ها تغییر و اوضاع بسیار برعکس شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار