خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد

برگزاری بیش از 180 برنامه طی هفته ناجا در ملایر

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به برگزاری 184 برنامه به‌مناسبت هفته ناجا در ملایر گفت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کشور با شعار «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۱۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، شعبان ترک‌نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر با تبریک فرا رسیدن عید ولایت عید غدیر اظهار داشت: برنامه های هفته نیروی انتظامی در کشور با شعار «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» برگزار می شود.

وی افزود: ولایت مداری و قانون مداری، ارجحیت قدرت نرم بر سرد، تلاش برای اعتمادسازی، ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس و دفاع از حقوق مردم و رشد ارزش‌های دینی مهمترین عوامل در هدف اقتدار پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: از اهداف پلیس امنیت و آرامش بوده که در این راه حفظ و حراست از فرد، جامعه و کشور در برابر انواع تهدیدها و ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه در شبانه روز نیروی انتظامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی پیوسته در صدد رشد نقش مردم محوری و ایجاد احساس امنیت در جامعه با تمام توان خود است.

ترک نیا با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان ملایر در هفته ناجا بیان کرد: در هفته ناجا 184 برنامه متنوع در سطح شهرستان ملایر برگزار می شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های نیروی انتظامی ملایر در هفته ناجا بیان کرد: برنامه های هفته ناجا در شهرستان ملایر با سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در شهر ملایر توسط فرمانده نیروی انتظامی ملایر آغاز می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر افزود: ارائه خدمات رایگان درمانی از قبیل گرفتن فشار خون و تست قند خون توسط توسط بهداری نیروی انتظامی در نماز جمعه یکی دیگر از برنامه های نیروی انتظامی ملایر در رو نخست این هفته است.

وی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهی نظامی و انتظامی شهرستان ملایر، مصاحبه رادیویی با شبکه رادیویی استان، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی و اردوی بازدید از مناطق دیدنی شهر برای سربازان نیروی انتظامی از دیگر برنامه ها در این هفته است.

ترک نیا با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه در این هفته بیان کرد: افتتاح نمایشگاه شهرک ترافیک در پارک کوهسار، همایش همیاران پلیس در سالن جلسات راهنمایی رانندگی و همایش فرهنگیاران و یاوران ترافیک در سالن اداره ارشاد ملایر از دیگر برنامه های هفته ناجا در ملایر است.

وی با اشاره به همکاری با دانشگاه ها در برگزاری تعدادی از برنامه عنوان کرد: برنامه‌های نمایشگاه خطرات فضای مجازی در دانشگاه ملی و آزاد، سخنرانی در خوابگاه های دانشجویی، دیدار اساتید و دانشجویان پیام نور با فرمانده نیروی انتظامی، نشست علمی با دانشجویان دانشگاه آزاد و چاپ و توزیع ویژه نامه امنیت با همکاری دانشگاه ها در این هفته برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای رسیدگی به درخواست و تقاضاهای مردم سه روز از این هفته فرمانده نیروی انتظامی، رئیس پلیس فتا و جانشین فرمانده انتظامی ملایر با مردم در محل 197 حضور پیدا می کنند.

وی گفت: دیدار با مردم در مساجد محلات، قرائت پیام مهر و تجلیل از 10 نفر از تلاشگران پلیس، نشست گلگشت ویژه بازنشستگان نیروی انتظامی، اهدای خون پرسنل نیروی انتظامی و نشست با اصناف از دیگر برنامه های نیروی انتظامی ملایر در این هفته است.

ترک نیا با اشاره به برگزاری برنامه خدمات مضاعف در یکی از روزهای هفته ناجا بیان کرد: در این روز در جهت کمک به مردم ادارت گذرنامه، آگاهی و سایر ادارات نیروی انتظامی در تایم بعد از ظهر نیز به مردم خدمات دهی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات