در گفتگو با بسیج بیان شد:

احترام به رای مردم از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری احترام به رای مردم را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۶۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری، خدابخش مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،‌ انتخابات را یک مقوله قانونی و جدی دانست و اظهار داشت:  این مهم  از بدو انقلاب اسلامی مورد توجه و عنایت نظام،  حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه دولت‌ها بوده است.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب این بوده که در هر شرایطی به رای مردم احترام گذاشته شده و انتخابات را حتی در سخت‌ترین شرایط و در ایام 8 سال دفاع مقدس برگزار کرده است .

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری بیان کرد: برای برگزاری انتخابات بدیهی است که مجریان انتخابات اشرافیت لازم  از زوایای مختلف قانون، قانون انتخابات ، مسائل حقوقی، مسائل اجرایی و هم درصورت نیاز در حوزه امنیتی باید داشته باشند.

مرادی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توجیهی را یکی از ضروریات دانست و تصریح کرد: در این کارگاه‌ها باید از دیدگاه و نظرات همه بخصوص مدیران و صاحب نظران کشوری استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق بخش آگاهی و اشرافیت هرچه بیشتر مجریان قانونی انتخابات، نخستین همایش منطقه ای با حضور فرمانداران و بخشداران استان های اصفهان، یزد و چهارمحال وبختیاری به میزبانی استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: این کارگاه باحضور معاونین وزیر، مدیران ذیربط ، اعضای ستاد انتخابات کشور برگزار شد که امیدوارهستیم در تحقق بخشی به این موضوع اثر گذار باشد.

ارسال نظرات