فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در برازجان

هدف اصلی دشمن از مذاکرات هسته ای تضعیف و تغییر فرهنگ دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: هدف اصلی دشمن از مذاکرات، انرژی هسته ای ما نبود بلکه تضعیف و تغییر فرهنگ و استراتیژی دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۵۷۵۷۶۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان،سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس، در نمایشگایی که در حسینیه اعظم برازجان به همین مناسبت برگزار شده بود،تصریح کرد:امروز هر حرکت آزادی بخشی که در دنیا اتفاق می افتد الگوی آن شهدای ما هستند و این مسیر هرگز قطع نخواهد شد و نوید آزادی انسانیت را از یوغ بندگی می دهد.

وی با بیان اینکه جنگ ما گنج است و برای ادامه راه از آن برداشت می کنیم، اضافه کرد:این حرکت جهاد و شهادت فرهنگ شده و دردنیا جای خودش را باز کرده و به برکت هشت سال دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شکسته شد.

جمیری افزود: ما امروز میراث دار جهاد و شهادت هستیم و هر سال باید هفته دفاع مقدس بهتر از سال گذشته برگزار شود و رزمندگان ، ایثار گران ، جانبازان و خانواده شهدا تجلیل شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در قسمتی از سخنان خود خاطر نشان کرد: هدف دشمن از مذاکره با ما توقف پیشرفت انرژی هسته ای ما نبود بلکه تغییر فرهنگ ، استراتیژی و جهان بینی دفاع مقدس بود و می خواستند فرهنگ جهاد و شهادت را در بین مردم و مسئولین تضعیف کنند.

وی گفت: یکی از بزرگ ترین افتخاراتی که ما را در دنیا عزیز کرده، نبرد با آمریکا و صهیونیسم و دیگر استکبار است و این نبرد با جهان استکبار برای عزت مسلمین لازم است.

سردار جمیری با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا و کربلا است که در برابر استکبار می ایستد و شکست در آن نیست، اضافه کرد:با پایان هشت سال دفاع مقدس، جنگ ما با استکبار تمام نشده و ادامه دارد و ممکن است روزهای سخت تری را در پیش داشته باشیم.

انتهای خبر

احمدتنها 8/7/94

ارسال نظرات