جشن عید غدیر خم صبح امروز در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد
کد خبر: ۸۵۷۵۵۷۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ضمن تبریک عید غدیر خم به همه ی مسلمانان جهان اظهار کرد: بی کفایتی دولت عربستان در اداره امور حجاج امروز از کسی پوشیده نیست و روزی دشمنان اسلام و ائمه اطهار رسوا خواهند شد.

وی، با اشاره به واقعه بزرگ غدیر بیان داشت: کسی که غدیر پیام پیامبر(ص) را دریافت نکرد بی چاره و بدبخت شد چون تاکیید پرودگار بر انجام این وظیفه خطیر و تکمیل رسالت پیامبری بود.

حجت الاسلام با بیان اینکه در آن زمان مخالفان زیادی در آن مکان بوند که احتمال خطر برای پیامبر را بیشتر می کرد؛ تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) بعد از گذشت سه روز و تجمع عظیم مسلمانان برای انجام مناسک حج این رسالت به بزرگ را با دستور الهی بر همه آشکار کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام؛ بیان داشت: محتوای غدیر خم برای کسانی که نمی خواستند این را امر مهم را قبول کنند باعث اختلاف نظر بین شیعه و سنی شد این در حالی بود که عمر و ابوبکر اولین کسانی بودند که در آن روز بیعت خود را اعلام کردند.

وی؛ با بیان اینکه به بیعت خود در عید غدیر پایبند نبودند اذعان کرد: بعد از فوت پیامبر(ص) همان افراد جلسه ی برای جانشینی رهبری آن زمان تشکیل دادند.

حجت الاسلام جلیلیان در آخر عنوان کرد: عید غدیر خم یکی از روز های بزرگ شیعیان است که بارها در روایت و آیات به آن تاکیید شده و این روز روزی ناله شیطان، قبولی اعمال شیعه، روزی که حتی فرشتگان به دستور خدا تا 3 روز اعمال زشت بدندگانش را ثبت نکردند.


ارسال نظرات