کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با بسیج:

طلاق به عنوان منفورترین حلال خدا به شمار می رود / مسئولین در جهت استحکام خانواده ها تلاش کنند

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: مسئولین کشوری و استانی موظفند جهت استحکام خانواده ها و برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه که موجب بروز این مشکل اجتماعی می شود تلاش کنند و با افزایش زمینه های اشتغال جوانان و رفع مسائل معیشتی گامی جهت کاهش آمار طلاق در کشور بردارند.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۹۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جواد محمدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص موضوع طلاق و ارتباط آن با مسائل جامعه اظهار داشت: طلاق به عنوان منفورترین حلال خدا به شمار می رود و خداوند نیز همانطور که خانواده را کانونی مقدس می داند، انهدام آن را ناپسندترین عمل معرفی کرده است.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر، ضرب وشتم، درآمد ناکافی، سوءظن و بدبینی از جمله دلایلی است که موجب جدایی زن و مرد و فروپاشی خانواده می شود.

کارشناس مسائل اجتماعی به دیگر عوامل طلاق اشاره کرد و گفت: دلایلی همچون خشونت های روانی، بیکاری، اختلافات فکری و فرهنگی، ارتباطات نامشروع و مشکلات اقتصادی نیز می تواند بر این اقدام دامن زنند که روزبه روز در کشورما این حرکت رو به رواج است.

وی مسئولین را طرف دیگر بالارفتن آمار طلاق در ایران دانست و خاطر نشان کرد: مسئولین کشوری و استانی موظفند جهت استحکام خانواده ها و برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه که موجب بروز این مشکل اجتماعی می شود تلاش کنند و با افزایش زمینه های اشتغال جوانان و رفع مسائل معیشتی گامی جهت کاهش آمار طلاق در کشور بردارند.

محمدی در پایان گفت: برگزاری دوره های آموزشی زناشویی به طور مدون و همچنین آموزش مهارت های باهم زیستن می تواند در جهت محدودکردن افراد به امر طلاق و افزایش اشتیاق و علاقه به زندگی با همسرانشان تاثیر گذار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار