جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

شعار دادن علیه آمریکا کار هر کشور و ملتی نیست/ در حال حاضر ما ناوهای آمریکایی را آنلاین رصد می‌کنیم

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: هم خودمان در حوزه فرهنگ و جنگ نرم با دشمن بد عمل کرده‌ایم و هم دشمن خیلی با شدت وارد عمل شده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۴۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری از بوشهر، حمید خرمدل در همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهر دیلم ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از حجاج در مناف اظهار کرد: جنگ ما یک جنگ معمولی نبود زیرا همه کفر و نفاق علیه ما بودند و صبغه دینی داشت.

خرمدل با تاکید بر اینکه جنگ علیه ما هنوز ادامه دارد، ادامه داد: جنگ تمام نشده که ما بخواهیم جشن بگیریم بلکه جنگ در اشکال مختلف علیه ما ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فتنه روز به روز پیچیده‌تر می‌شود، جنگ ما با استکبار و کفر ادامه خواهد داشت تا ظهور که امام زمان(عج) به دست خود نفاق و کفر را ازبین برده و آغاز جشن بزرگ ما نیز ظهور آن حضرت است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه جنگ به فرموده امام(ره) نعمت بود، افزود: اینکه ما از سیم خاردار در جنگ به انرژی هسته‌ای رسیدیم از برکات هشت سال دفاع مقدس بوده و برای ما نعمت است.

خرمدل با بیان اینکه ما در جنگ فرزندان، تاسیسات، امکانات و منابع مادی زیادی از دست دادیم و ویرانی زیادی برای ما در پی داشت این نمی‌تواند مبارک باشد، تصریح کرد: اما خیرات و برکات جنگ بیشتر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا ما در اوج عزت و امنیت هستیم، خاطرنشان کرد: امنیت کشور ما از کاخ سفید و نیویورک بالاتر بوده و قابل مقایسه نیست.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه تجربه ما در جنگ نیازها، ضعف‌ها و فرصت‌ها را بهتر مشخص کرد و باعث شد ما روی پای خود بیایستیم، عنوان کرد: انقلاب ما امروز محصور در خاک ایران نیست بلکه سراسر جهان را درنوردیده است.

خرمدل با تاکید بر اینکه امروز آرمان‌های انقلاب ما در جهان پذیرفته شده، یادآور شد: آنچه ما تا به حال موفق بوده‌ایم از ایستادگی و استقامت در مقابل دشمنان است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس را باید قدر دانست و اگر قدرشناس باشیم برکت این نعمت برای ما می‌ماند، یادآور شد: در حال حاضر ما در اوج عزت و افتخار هستیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان دانشمندان ما را ترور کرده و ما را در سخت‌ترین تحریم‌ها قرار دادند تا جلوی پیشرفت ما را بگیرند، ادامه داد: اینکه در مساله هسته‌ای شش کشور یک‌طرف و ایران در طرف دیگر میز مذاکره قرار می‌گیرد برای آنها افت است زیرا ما روزی برای آنها عددی نبودیم و حتی حق توهش نیز پرداخت می‌کردیم.

خرمدل با تاکید بر اینکه هم خودمان در حوزه فرهنگ و جنگ نرم با دشمن بد عمل کرده‌ایم و هم دشمن خیلی با شدت وارد عمل شده، ادامه داد: با تاسف باید گفت در بخش‌هایی از جنگ فرهنگی دشمن موفق بوده است.

وی با تاکید بر اینکه شعار دادن علیه آمریکا کار هر کشور و ملتی نیست، افزود: در حال حاضر ما کشتی‌ها، ناوهای هواپیمابر، ناوها و تجهیزات پیشرفته دریایی آمریکایی را در خلیج فارس آنلاین رصد می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمن می‌خواهد الگوهای حسینی را از ملت ایران بگیرد، اظهار کرد: اگر امروز تشیع زنده و سربلند می‌باشد زیرا آموزه‌های خود را از مکتب امام حسین(ع) گرفته است.

وی به بررسی مسائل پیش آمده در عربستان پرداخت و گفت: کشته‌ها در حج اوج نفرت مردم ایران را نسبت به آل‌سعود بوجود آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات