ظی مراسمی

فرمانده بسیج سکوی نفتی دریایی ابوذر تودیع و معارفه شد

طی مراسمی و با حضور فرمانده سپاه ثارا... خارگ و جمعی از مسئولین مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج سکوی ابوذر انجام شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۱۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از جزیره خارگ، مراسم تودیع ومعارفه فرمانده بسیج سکوی نفتی دریایی ابوذر با حضور سرگرد عبدالکریم دانش آموز فرمانده سپاه ثارا... خارگ و حجت الاسلام احمد زادهمسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه در محل سکوی یاد شده برگزار شد .

دراین مراسم که منصور لیراوی فرمانده بسیج پایگاه انصار المهدی(عج) شرکت نفت فلات قاره خارگ به همراه تنی چند از مسئولین این شرکت نیز حضور داشتند سرگرد دانش آموز با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس از رشادت های کارکنان صنعت نفت در طول سال های حماسه ودفاع تقدیر نمود و آنان را ایثارگران و مجاهدان جبهه اقصادی دانست که با نثار جان خود مانع از قطع صادرات نفت و ضربه کمرشکن اقتصادی به کشور شدند.

دانش آموز، کار بر روی سکوهای نفتی دریایی آنهم زیر باران آتش دشمن را بسیار طاقت فرسا دانست و تصریح کرد: انجام وظیفه در این شرایط سخت جز با تعهد انقلابی و عشق به عزت اسلام و نظام برآمده از آن شدنی نخواهد بود .

در ادامه مراسم، حجت الاسلام احمد زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ در سخنانی بیان نمود: شناخت آسیب ها و تهدیدها و ظرفیت های درونی جامعه بسیار ضروری است و ادامه داد آسیب های یا درونی هستند یا بیرونی و اگر ما این ظرفیت ها را بشناسیم و بتوانیم در مکان و زمان مناسب بکارگیری کنیم در پیشبرد اهداف و موفقیت ما و شکست ونومیدی دشمن مفید هستند.

وی نوجوانان و جوانان را از ظرفیت های ارزشمند جامعه دانست و تاکید کرد ما باید به طرز شایسته ای، فرهنگ ایثار و شهادت و کار و تلاش را به آنها انتقال دهیم زیرا رمز پیروزی آینده ما تعهد به همراه تخصص خواهد بود .

حجت الاسلام احمدزاده ملت شریف و بیدار ایران را ظرفیتی بی همتا دانست و تاکید کرد: این مملکت از نعمت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) برخورداراست که اگر قدر ایشان را بدانیم و او را خوب بشناسیم، در مقابل تهدیدها اعم از نظامی و اقتصادی و فرهنگی از رهنمودهای ارزشمند وی بهره ببریم در برابر دشمن، پیروز میدان هستیم که نمونه آن، فتنه 88 و توافق اخیر هسته ای می باشد .

درپایان برادر ضمن تقدیر از تلاشهای برادر باشوکی برادر دوستداری به عنوان فرماندهبسیج سکوی ابوذر معرفی شد .

شرکت نفت فلات قاره مسئولیت استخراج نفت از بستر دریا وانتقال به خشکی را برعهده دارد که چندین سکوی نفتی دریایی در خلیج فارس متعلق به شرکت فلات قاره جزیره خارگ می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات