فرمانده سپاه جم تاکید کرد:

نباید فراموش کنیم که دشمن دست از دشمنی خود برداشته است

فرمانده سپاه جم گفت: هیچوقت نباید فراموش کنیم که دشمن دست از دشمنی خود برداشته بلکه امروز ما نیز در جنگ هستیم و آن هم جنگ نرم که به مراتب سخت تر و بدتر از 8 سال دفاع مقدس است .
کد خبر: ۸۵۷۴۵۲۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، عبدالرضا ریزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تقارن هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت را تبریک و همچنین حادثه تلخ جان باختن تعداد زیادی از زائران بیت الله الحرام را تسلیت گفت.


ریزی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی به اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران بود، افزود: بازیگران و آفریننده این افتخارات در عرصه دفاع مقدس شهدا و رزمندگان بودند که توانستند این افتخار آفرینی را در نظام و انقلاب کسب کنند.


وی خطاب به رزمندگان گفت: هیچوقت نباید فراموش کنیم که دشمن دست از دشمنی خود برداشته بلکه امروز ما نیز در جنگ هستیم و آن هم جنگ نرم که به مراتب سخت تر و بدتر از 8 سال دفاع مقدس است .


وی خاطر نشان کرد: نیروهای ایرانی در اوج مظلومیت و محرومیت از امکانات مادی، در اوج تعالی، اتکا و عمل به فرامین ولی‌فقیه با کم‌ترین عده در مقابل دشمن صف آرایی کرده و صحنه‌های بی‌بدیل پیروزی را آفریدند.

وی یادآور شد: شهدایی که از این سرزمین به طرف جبهه‌ها رفتند با امید پیروزی و برای دفاع از ایران اسلامی به نبرد حق و باطل پرداختند و پیروزی آنان رمزی جز اطاعت از فرامین رهبری و اتکا به خداوند نیست.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس صحیفه جاودان ایستادگی ملت ایران در برابر همه جهانیان و در طول همه تاریخ است بنابراین این هفته تنها یک مراسم ظاهری نیست بلکه بازخوانی مسائل بسیار عمیقی است که نباید هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک شود..

ارسال نظرات