عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بسیج؛

بی توجهی مسوولین به مسائل ضد اخلاقی در جامعه

یکی از امتیازات جمهوری اسلامی این است که قشر و گروه خاصی در آن مسئول نیستند.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۸۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

مفید کیایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از امتیازات جمهوری اسلامی این است که قشر و گروه خاصی در آن مسئول نیستند.

وی افزود: همه مسئولند و وظیفه دارند که با فسق و فجور علنی در جامعه برخورد کنند ولی طبیعی است که متولی هر موضوعی باید تشکیلات خاصی باشد که بتواند اعمال قدرت هم داشته باشد.

کیایی نژاد با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کمیسیون فرهنگی بعد از 36 سال مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: این قانون در صحن علنی مجلس تصویب و به دولت البلاغ شد و این دولت است که باید نسبت به این قضیه اهتمام بیشتری داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: تمام وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و ادارات باید خود را به نحوی موظف به رعایت قانون امر به معروف و نهی از منکر بدانند ولی متاسفانه نهاد های مسئول توجهی به این مسئله ندارند.

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: ما ثابت کردیم که اگر بخواهیم می توانیم ولی مشکل اینجاست که بعضی از مسوولین نمی خواهند در این زمینه کاری انجام دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار