به مناسبت آغاز هفته گردشگری صورت می گیرد؛

نواخته شدن زنگ گردشگری در 19 شهرستان سیستان وبلوچستان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از نواخته شدن زنگ گردشگری در 19 شهرستان در سیستان وبلوچستان خبر داد و گفت: نخستین قطار گردشگری 6 مهر ماه امسال وارد استان می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۷۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به  گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج : مجتبی میرحسینی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته گردشگری، فردا زنگ گردشگری در هنرستان دخترانه کوثر نواخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه نخستین قطار گردشگری داخلی روز دوشنبه ششم مهرماه وارد استان می‌
 شود،گفت: در این قطار مجموعه‌ای از راهنمایان گردشگری کشور، مدیران آژانس‌ها و خبرنگاران ملی حوزه گردشگری حضور خواهند داشت.
این مسئول افزود: در طی این سفر گردشگران از مناطق تاریخی و باستانی شهرستان های زاهدان، میرجاوه و سیستان بازدید می کنند تا با ظرفیت‌های گردشگری این مناطق بیشتر آشنا شوند.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر 57 روستای هدف گردشگری و هفت ناحیه گردشگری در سیستان و بلوچستان شناسایی شده که پس از اقدامات کارشناسی قطعا این رقم ریزش خواهد کرد.
این مسئول ضمن تشریح برنامه‌های هفته گردشگری، بیان کرد: برگزاری مسابقات کبدی، دیدار گردشگران با استاندار، برگزاری همایش پیاده روی و تجلیل از فعالان عرصه گردشگری و هتل‌ها و دهیاری‌های فعال از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری در استان

ارسال نظرات