یکی از راویان دفاع مقدس در جم:

در هشت سال دفاع مقدس شاهد خلاقیت جوانانی از نسل خورشید بودیم

یکی از راویان دفاع مقدس گفت:نتیجه مقاومت ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس سر تعظیم فرود آوردن کشورهای مختلف در مقابل ایران است
کد خبر: ۸۵۷۳۷۴۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بسيج جم: شب گذشته حجت الاسلام حمید رضا مهدوي در یادواره شهید اسدالله رفیعی پور که در بهره باغ برگزار شد، گفت: شهداء به ما درس ايثار، فداكاري و شجاعت دادند و سختي هايي كه شهدا كشيدند، ما با همه تحريم ها نكشيديم .

مهدوی اظهار داشت: شهدا با اخلاص كارهاي خود را پيش مي بردند ولي امروزه اخلاص ما رياح است و اگر بخواهيم در مقابل دشمن همانند شهدا بايستيم بايد با اخلاص كامل وارد شويم .

وي در ادامه به روايتگري جنگ پرداخت و گفت : در طلائيه دشمن اعلام كرد كه يك ميليون دويست هزار گلوله از تانك، موشك، آرپيجي و ... بر سر فرزندان شما ريختيم و امروزه ما مديون خون اين شهدا هستيم و بايد در مقابل اين خونها پاسخگو باشيم .

وي به منطقه عملياتي غرب اشاره كرد و گفت: شهيد به ما درس داد كه آنجايي كه پاي اسلام در ميان است بايد همه چيز خود را بدهيم تا اسلام حفظ شود و گمان نكنيد كه شهدا مرده اند بلكه زنده اند و در نزد خدا روزي مي خورند .

وی خاطر نشان کرد: مقاومت ایران در دوران جنگ، سرنوشت کشورهای اسلامی را تغییر داد و بیداری اسلامی را همراه خود ایجاد کرد، تا نیروهای جهادی و بسیجی در کشور‌های اسلامی متحد شوند.

در پایان مراسم از خانواده شهید اسدالله رفیعی پور تجلیل شد.

انتهاي خبر./

ارسال نظرات