مسئول قرارگاه سایبری سپاه استان بوشهر مطرح کرد

تنها راه واکسینه شدن کشور در برابر استعمار مدرن مجازی

مسئول قرارگاه سایبری سپاه استان بوشهر گفت: به آل سقوط هشدار می دهیم، گردان های سایبری استان بوشهر به تنهایی برای خفه کردن چرثومه های فساد مجازی شما کافی هستند.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۳۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مدیر قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان دشتی با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "ما از آل سعود نمی گذریم" اظهار داشت: همانگونه که دیروز شهید نادر مهدوی و یارانش خلیچ فارس را برای استکبار جهانی نا امن کردند امروز فرزندانشان آمادگی کامل خود را برای رویارویی با دشمنان در دفاع مقدس سایبری اعلام می کنند.


محمد پای بست گفت: بنگاه های خبرپراکنی آل یهود خیال کرده اند که می توانند با شانتاژ رسانه ای و شایعات بی اساس، بی کفایتی خود را گردن حاجیان ایرانی بیندازند.


  1. پای‌بست در ادامه افزود: به آل سقوط هشدار می دهیم، گردان های سایبری استان بوشهر به تنهایی برای خفه کردن چرثومه های فساد مجازی شما کافی هستند.


وی با هشدار در خصوص اینکه در اینترنت کاپیتولاسیون داریم، خاطرنشان کرد: بار دیگر در موقعیت سرنوشت ساز 15 خرداد 42 قرار گرفته ایم و همه دنیا منتظرند تا با هدایت ولی امر مسلمین جهان؛ ایران با همان شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، بار دیگر معادلات دنیا را با انقلاب در فضای مجازی بهم بریزد.


مسئول قرارگاه سایبری سپاه، اجرای صحیح و قانونی طرح شبکه ملی اطلاعات را تنها راه واکسینه شدن کشور در برابر استعمار مدرن مجازی دانست و تصریح کرد: شبکه ملی اطلاعات مزایایی همچون افزایش امنیت، افزایش سرعت و کاهش هزینه ها دارد.


محمد پای بست خواستار استفاده مسئولان کشور از ظرفیت شجره طیبه صالحین بسیج در مقابل شجره خبیثه اینترنت وارداتی آمریکایی شد و تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان با همدلی و همزبانی فعل خواستن را صرف کنند در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه شبکه ملی اطلاعات در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات