دفاع ما مقدس بود چون فرمانده ما مردی الهی بود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه منا گفت: دفاع ما از میهن اسلامیمان مقدس بود چون فرمانده ما مردی الهی و رزمندگان ما در راه دین، جان خود را فدا می­کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۹۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور در سخنرانی بین نمازهای جمعه و عصر برازجان گفت: تمام شواهد، قرائن و پیش­بینی­ها در خصوص جهت وزش باد نشان دهنده آن است که حادثه سرنگونی جرثقیل بر سر حجاج، عمدی و توطئه آل سعود و حامیان آن­ها بوده است.

وی در خصوص حادثه اخیر منا و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از حجاج بیت الله حرام نیز افزود: اگر نگوییم این حادثه عمدی بوده است نقش آل سعود و بی کفایتی آنان در این حادثه نمایان است و این همان چیزی است که آمریکا می­خواهد و هر حادثه­ای که برای مسلمانان رخ می­دهد حتماً آمریکای جهان خوار در آن دست دارد.

فرمانده سپاه دشتستان در قسمتی دیگر از سخنان خود ضمن گرامی­داشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد: ما در جنگ ابهت آمریکا را در هم شکستیم که به گفته یکی از تحلیل­گران آن­ها آمریکا به خصوص در طبس، فتح خرمشهر و حماسه شهید نادر مهدوی و انفجار ناو آمریکا به دست وی، به زانو درآمد.

نعمت اله غلامپور تصریح کرد: ما در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید در زمینه تجهیزات نظامی به خودکفایی برسیم که همین گونه هم شد و اکنون موشک­های بسیار پیشرفته بومی با بالاترین برد و کم­ترین خطا به دست دانشمندان داخلی ساخته می­شود.

وی خاطرنشان کرد: امنیت ما اکنون به برکت دفاع مقدس است و آن همه ضرباتی که رزمندگان ما در عملیات­های مختلف به دشمن زدند باعث پی­ریزی امنیت امروز ما در منطقه و جهان شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات