امام جمعه برازجان تاکید کرد:

آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد

امام جمعه برازجان در خطبه­ های نماز جمعه این شهر گفت: حوادث اخیر هم­چنین بیان کننده این موضوع است که آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد و بهتر است حرمین شریفین به دست امّت اسلامی اداره شود و دست آل سعود از خانه خدا کوتاه شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۸۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح ضمن تسلیت به مناسبت کشته و زخمی شدن تعدادی از حجاج بیت الله الحرام به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده­های آن­ها افزود: در سال 1366 با مدیریت استکبار جهانی تعدادی از حجاج به دست آل سعود کشته شدند و امسال نیز در حادثه سقوط جرثقیل و در حادثه اخیر منا نیز دوباره همین اتفاق افتاد که همه این­ها نشان دهنده دشمنی آل سعود و استکبار با مسلمانان و ضربه زدن به امّت اسلامی است.

وی اضافه کرد: حوادث اخیر هم­چنین بیان کننده این موضوع است که آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد و بهتر است حرمین شریفین به دست امّت اسلامی اداره شود و دست آل سعود از خانه خدا کوتاه شود.

امام جمعه برازجان در قسمتی دیگر از سخنان خود، تصریح کرد: آمریکا و هم­پیمانانش هدفشان را از حمله به کشورهای اسلامی مبارزه با تروریست اعلام کرده­اند ولی امروز برای همگان ثابت شده است که با این حرکت آن­ها نه تنها تروریست از بین نرفته بلکه باعث رشد تروریست نیز شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات