مسئول بهداری سپاه شهرستان عسلویه:

خدمات پزشکی رایگان در روستای بنود عسلویه

مسئول بهداری سپاه شهرستان عسلویه اعلام کرد: بمناسبت هفته دفاع مقدس ویزیت و داروی رایگان در روستای بنود از توابع شهرستان عسلویه امروز به مدت یک روز انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۷۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان امین اله قاسمی زاده مسئول بهداری ناحیه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه ، بیان داشت: ارائه این خدمات پزشکی در راستای تحقق بخشیدن به فرامین رهبری و محرومیت زدایی و بمناسبت هفته دفاع مقدس با  همکاری بسیج سازندگی ناحیه عسلویه در روستای بنود برگزار شده است..

 وی اشاره نمود: جنگ تحمیلی عرصة نبردی نابرابر بود که استکبار شرق و غرب را در برابر رستاخیز قدرت اسلام به ناچار متحد ساخت. آثار این پیوندِ نامیمون در جنگ تحمیلی تبعاتی آشکارتر داشت.

 قاسمی زاده افزود: نقش پزشکان در دفاع مقدس در قالب موضوعاتی همچون نقش پزشكان رزمنده و موضوع درمان در جنگ، پرونده های پزشكی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، فضاهايی فيزيكی درمانی و غيردرمانی در دفاع مقدس، معرفی بيمارستان های صحرایی و خدمات ارائه شده از سوی آنها در جنگ وتدوین و به عنوان سابقه تاريخی در بيمارستان ها و موزه دانشگاه نگهداری می شود.

وی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس جنگی بود که به رغم اینکه سرمایه های زیادی از کشور را نابود کرد اما برای ما گنج بود زیرا ثمراتی داشت که در پس هشت سال دفاع بدست آوردیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات