جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

جنگ ما تمام شدنی نیست/دشمنی آمریکا با ما کم نشده است

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: همه قشرها توجه کنند جنگ ما تمام شدنی نیست و هیچ وقت دشمنی آمریکا با ما کم نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۱۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حمید خرمدل امشب در همایش بصیرتی که در جمع بسیجیان حوزه شهدای پتروشیمی برگزار گردید، گفت:جنگی که امروز ما با آن سروکار داریم جنگ نرم است و لازمه موفقیت در این جنگ، بصیرت همه آحاد جامعه است که بتوانیم در این جنگ مثل جنگ هشت ساله دفاع مقدس بار دیگر سربلند بیرون بیایم.

وی افزود:دشمن در جنگ نرم با عقیده، اندیشه و باور ما کاری دارد که راه حق و حقیقت و راه خوشبختی و سعادت را با راه بدبختی و گمراهی عوض کنیم تا از این طریق بر عقائد و حاکمیت ما استوار گردد.

خرمدل تاکید کرد: جنگ با ایران جهان اسلام را در مقابل آمریکا بسیج می‌کند و دشمن به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد:جنگ تحمیلی تاثیر سیاسی را در سطح جهان داشت و به همین دلیل انقلاب اسلامی یک پدیده سیاسی توقف‌ناپذیر و سیستمی برای تغییر زنجیره‌وار در منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از پرده‌های درخشان تاریخ کشور ماست، افزود: در طول تاریخ مردم ما در تمام جنگ‌ها در صحنه بودند که اوج آن را در دفاع مقدس می‌بینیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات