همزمان با سومین روز ار هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه علمدار خلیج فارس در شهر عسلویه

نمایشگاه علمدار خلیج فارس هم زمان با عید قربان با حضورسرهنگ خلیل رفعتی فرمانده سپاه شهرستان عسلویه، مسئولین و مردم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۱۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی امروز در سومین روز از هفته دفاع مقدس هنگام افتتاح نمایشگاه علمدار خلیج فارس اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاه هایی موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه توسط منطقه چهارم ثارالله ندسا و ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه دایر گردیده و برای بازدید عموم تا پایان هفته دفاع مقدس در تمام ساعات شبانه روز در مصلای نماز آماده استقبال از مردم شریف شهرستان و مهمان های عزیز است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد:این نمایشگاه شامل تجهیزات و ادوات نظامی، عرضه محصولات فرهنگی، نمایش نمادین کوچه بنی هاشم و خانه حضرت زهرا(س) و صحنه کربلا و تل زنبیه و در انتها یادمان شهدای کربلای ایران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان شهدای شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در طول عمر پر برکت نظام اسلامی اقدامات فراوانی در راستای تثبیت و تقویت این نظام مقدس انجام داده است و امروز نیز با آمادگی و توان بیشتری در این راه حرکت می کند.

وی خاطر نشان کرد: جان فشانی بسیجیان برای دفاع از مرز و بوم اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ معاصر کشوراست.

انتهای خبر/

ارسال نظرات