فرمانده بسیج سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

سرکشی از 12 خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس

فرمانده بسیج سپاه شهرستان عسلویه خبر داد: بمناسبت عید سعید قربان و هفته دفاع مقدس از امروز سرکشی از 12 خانواده شهدا آغاز شده که تا آخرین روز از هفته دفاع مقدس با برنامه ریزی های انجام شده از همه این خانواده های محترم دیدار و سرکشی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۱۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی در دیداربا خانواده شهید رجب بیدخونی در روستا بیدخون از توابع شهرستان عسلویه ، گفت: شهدا آمده اند ولایت مداری را ترویج دهند و مردم را بر سر سفره معنویت دعوت کرده‌اند و باید عنوان کنم که دشمن امروز به دنبال کاهش نفوذ ولایت است.

وی با بیان اینکهما مدیون شهدا هستیم افزود: دیدار با خانواده شهدا ضمن اینکه باعث ارتقاء روحیه می شود انگیزه ما را در رسیدن به اهداف والای نظام مقدس اسلامی تقویت می کند.
وی با اشاره به اینکهیاد و خاطره شهدا، وصایای این بزرگان و فرهنگ شهید و شهادت به منزله نزول باران در جامعه است گفت: شهدا بر سرزمین های خشکیده و دلها نازل شده اند چراکه آنان در دوران کمبود معنویات و تهدیدهای مختلف برای انقلاب اسلامی به کمک آمده اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور به این جانفشانی‌ها نیازمندیم گفت: شهدا،آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هرگز دست از آرمان‌های امام و انقلاب بر نداشتند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات