عطرافشانی قبور مطهر شهدای ۸ سال دفاع مقدس بوشهر

مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، رزمندگان، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر با عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۰۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در دومین روز از هفته دفاع مقدس عصر امروز گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر عطر افشانی و غبارروبی شد.

در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر که استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند پس از قرائت فاتحه و قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران قبور مطهر شهدا عطرافشانی شد و شرکت کنندگان در مراسم بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدای والامقام اظهار داشت: شهدای والامقام با حماسه آفرینی و فداکاری اقتدار و امنیت ایران اسلامی را با ثبات کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری با تسلیت حادثه ناگوار سرزمین منا که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از حجاج بیت الله الحرام شد تصریح کرد: رژیم آل سعود لیاقت و شایستگی مدیریت خانه خدا، حریم امن الهی ندارد که باید مسلمانان جهان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات