امام جمعه نهاوند:

امروز حقوق حقه ملت ایران پیشرفت در علوم هسته‌ای است

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز حقوق حقه ملت ایران پیشرفت در علوم هسته‌ای است و هیچ‌گاه از این حق خود نخواهیم گذشت، گفت: این امر خواسته تمامی ملت ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۵۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباسعلی مغیثی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای انعقاد نطفه متحمل رنج‌ها و سختی‌های فراوانی از سوی رژیم طاغوت و سپس به‌وسیله گروهک‌های منافق در سطح کشور بود.

وی عنوان کرد: پس از بی‌نتیجه ماندن اهداف شوم نظام کفر و استکبار به سرکردگی آمریکا، دشمنان صدام خبیث را به جنگ با ایران اسلامی تجهیز و با تمام توان علیه این نظام نوپا توطئه‌چینی کردند.

مغیثی اظهار کرد: تمامی این توطئه‌ها به رهبری امام خمینی (ره) و پس‌ از آن جانشین و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای برملا و به برکت ولایت فقیه به موقعیت فعلی در جهان و منطقه رسیدیم بطوری که هیچ‌یک از مزدوران با توجه به درگیری‌های منطقه جرات چپ نگاه کردن به میهن اسلامی ایران را ندارند.

وی گفت: ایران اسلامی هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبوده و نخواهد بود و تنها در برابر ظالمان از حقوق حقه خود دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز حقوق حقه ملت ایران پیشرفت در علوم هسته‌ای است و هیچ‌گاه از این حق خود نخواهیم گذشت، گفت: این امر خواسته تمامی ملت ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: هر گناه و خیانتی به این نظام و مملکت دانسته و ندانسته، آب ریختن در آسیاب دشمن است که این گناهی نابخشودنی است.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب اسلامی در کنگره حج امسال گفت: رهبر معظم انقلاب در ۵ بخش سخنان کلیدی را مطرح نمودند که شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شیوه‌های آن، مجاهدت برای بی‌اثر کردن ضربه‌ها و خدعه‌ها و دشمنی‌ها، اتحاد و برادری مسلمانان در زیر لوای توحید، شناخت صحیح اسلام ناب و کوشش برای وظایف برآمده از آن و پشتیبانی واقعی و جدی از فلسطین از مهم‌ترین آن‌ها عنوان‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار