جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

امروز موشک‌های ما قلب تلاویو را نشانه قرار داده‌اند/ هشت سال دفاع مقدس باعث توانمندی ما شده است/ با یک قطعنامه دشمنی ما را از آمریکا گرفته نمی‌شود

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز موشک‌های ما قلب تلاویو را نشانه قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۲۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرمدل پیش از ظهر امروز در آیین رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهر گناوه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمنان در جنگ تحمیلی با همه تجهیزات و امکانات وارد شدند تا کشور و نظام ما را به خاک مذلت بکشانند در حالی که هشت سال دفاع مقدس برای ما سربلندی و افتخار آفرید.

خرمدل با اشاره به اینکه جنگ باعث خون‌ریزی، قتل و ویرانی است، ادامه داد: جنگ و دفاع ما در برابر ابرقدرت‌های جهان مکتبی بود که ایدئولوؤی داشت.

وی تاکید کرد: خون شهدا، صبر رزمندگان و خانواده شهدا، دفاع با دست خالی در مقابل دشمن از دندان مسلح باعث شده که ما در طول عمر بابرکت نظام مقدس اسلامی ایران نقاط ضعف و مشکلات خود را به خوبی بشناسیم و بر نقاط قوت خود بیافزائیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه و اطراف کشور ما جنگ‌هایی خانمان‌سوز وجود دارد اما نظام ما به مثال کشتی نجات کشورهای مظلوم است.

خرمدل با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ما محتاج سیم خاردار بودیم، تاکید کرد: دشمنان 12 سال تحریم می‌کنند تا ما را تحقیر کنند و نیازمندی‌های انرژی هسته‌ای نداشته باشیم اما امروز فرزندان این مرز و بوم با درس گرفتن از هشت سال دفاع مقدس باعث شده‌اند ما روی پای خود بیایستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز موشک‌های ما قلب تلاویو را نشانه قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر پایگاه‌های نظامی دشمنان در حال حاضر در تیر رس موشک‌های ماست بخاطر خون شهدا و صبر خانواده‌ آنها و مردم می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سواحل مدیترانه و دریای سرخ محل جولان نیروهای دریایی ارتش ما شده است، اضافه کرد: این مهم باعث رشک، حسادت و سرافکندگی دشمنان شده که خود نشان از عزت، سربلندی و اقتد ار ماست.

خرمدل تاکید کرد: اگر دشمنان جنگ‌های نیابتی در یمن، سوریه، عراق و افغانستان راه می‌اندازند به علت ریشه نفوذ معنوی ایران در منطقه است.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب که امام راحل آرزوی آن را داشت در حال حاضر مردم به شدت مشتاق آن هستند، گفت: تا به امروز به حول و قوه الهی و با رهبری‌های داعیانه امام خامنه‌ای خدعه و نیرنگ دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس باعث توانمندی ما در عرصه‌های مختلف شده، اضافه کرد: با بصیرت و هوشیاری مردم جنگ نرم به دشمنانم برگشت داده می‌شود.

خرمدل با اشاره به اینکه الله‌اکبر ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ستون‌های کاخ سفید را در حال حاضر به لرزه درآورده است، خاطرنشان کرد: تا آمریکا شیطانی می‌کند ما در مقابل او با اقتدار مقابله و ایستادگی خواهیم کرد و برخی فکر نکنند با یک قطعنامه می‌توانند دشمنی ما را از آمریکا بگیرند.

فرمانده سپاه شهرستان گناوه نیز در ادامه با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس از درخشان‌ترین دوران انقلاب و نظام است، تصریح کرد: مردان و زنان ایران اسلامی با تقدیم جان خود به آرمان‌های انقلاب باعث شدند تا ما در حال حاضر در اوج اقتدار باشیم.

یاسین اکبا با تاکید بر اینکه کشور ما مرجع اقتدار و استکبارستیزی در جهان است، گفت: احترام به مقام شامخ شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنها از اساسی‌ترین وظایف ماست.

جانشین فرمانده سپاه بوشهر به‌همراه مسئولین شهرستان گناوه ضمن سان از یگان‌های مختلف، در پایان نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان این شهرستان و همچنین گردانهای امام حسین و بیت المقدس با برگزاری مراسم رژه قدرت و صلابت خود را به دشمنان انقلاب و ایران اسلامی نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات