مسؤول موسسه علمی رزمندگان اسلام؛

قبولی 90 درصد از دانش‌آموزان طرح آیه‌ها‌ی تمدن در کنکور سراسری

مسؤول موسسه علمی رزمندگان اسلام استان بوشهر گفت: در سال 94 حدود 90 درصد از دانش آموزان طرح آیه‌های تمدن در کنکور سراسری دانشگاه‌های ملی و معتبر کشور شرکت و همه آنها قبول شده‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۶۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام برای هشتمین سال متوالی با اجرای طرح آیه‌های تمدن و هدف نخبه پروری به منظور کسب رتبه‌های برتر کنکور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جنبش نرم افزاری، تولید علم، تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی و کادرسازی برای آینده نظام جهت پایه‌های هفتم تا چهارم دبیرستان دوره‌های آموزشی را در سراسر استان بوشهر برگزار می‌کند.

عبدالمجید سلامی مسؤول موسسه علمی رزمندگان اسلام در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص پذیرش دانش آموزان نخبه، اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی که معدل آنها بالا تر از 18 باشد می‌توانند در طرح آیه‌های تمدن ثبت نام و در آزمون ورودی(مبنا)پذیرفته شوند.

مسؤول موسسه علمی رزمندگان با اشاره به خدمات برای دانش آموزان، افزود: آزمون‌های چند مرحله‌ای به همراه کارنامه و مشاوره تحصیلی، کتب کمک آموزشی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور از جمله خدماتی است که بصورت رایگان ارائه می‌شود.

سلامی با بیان اینکه استان بوشهر در کنکور رتبه بسیار خوبی را کسب کرده است، بیان کرد: در سال 94 حدود 90 درصد از دانش آموزان طرح آیه‌های تمدن در کنکور سراسری دانشگاه‌های ملی و معتبر کشور شرکت و همه آنها قبول شده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه 10درصد از دانش آموزان در این آزمون‌ها شرکت نکردند، عنوان کرد: بسیاری از دانش آموزران به دلیل اینکه نگران بودند در رشته مورد علاقه رتبه خوبی بدست نیاورند شرکت نکردند.

مسؤول موسسه رزمندگان اسلام با توجه به اینکه دانش آموزان در کنکور سراسری 95 با آمادگی بهتری شرکت خواهند کرد، تاکید کرد: در ابتدای شروع سال تحصیلی جدید از قبول شدگان طرح آیه‌های تمدن در کنکور سراسری با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان و خانواده‌های دانش آموزان تجلیل خواهد شد.

سلامی با اشاره به اینکه دانش آموزان می‌توانند با 50درصد تخفیف در این طرح ثبت نام کنند، اذعان داشت: در سال تحصیلی 94-95  بیش از هزار  نفر از دانش آموزانی که واجد شرایط بوده‌اند به عضویت این طرح در آمده و از خدمات رایگان استفاده خواهند کرد.

 

ارسال نظرات